Vil du jobbe hjemmefra med teknisk kundesupport? Er du selvstendig og drives av å hjelpe andre?
Stillingsannonsen er inaktiv.Webhelp Nordic
Oslo
Job description
Er du i starten av karrieren og ønsker arbeidserfaring fra en fulltidsjobb? Ønsker du å lære mer om kommunikasjon og kundeservice? Hos oss er det gode muligheter for utvikling i en fast stilling.
I jobben med kundeservice hos oss vil du gi kunder support i verdensklasse over telefon. Du vil stå i frontlinjene og støtte et av verdens største og innovative brands innenfor teknologi.
Stabil og trygg jobb i et trygt arbeidsmiljø
Vi i Webhelp tar vår del av samfunnsansvaret, og sørger for våre medarbeideres trygghet i nåværende situasjon - derfor lar vi alle våre medarbeidere jobbe hjemmefra under de rådende omstendigheter. Alt som trengs av utstyr for å gjøre jobben hjemmefra, vil vi selvsagt stå for.
Vi søker deg som:
• Er selvstendig og teknisk interessert, og som vet eller tror at hjemmekontor vil passe deg godt
• Liker å snakke med mennesker og synes det virker interessant å hjelpe andre med tekniske problemer
• Har god formuleringsevne muntlig og skriftlig på norsk og engelsk, samt har bestått videregående skole med vitnemål eller fagbrev
• Gjerne har en teknisk interesse og ønsker å lære mer om teknologi
• Har fullført og bestått norsk videregående skole eller høyere utdanning
• Bor i Stor-Oslo området
Hos oss får du:
• Fire ukers betalt, intensiv opplæring - også hjemmefra
• God oppfølging der din utvikling er i fokus
• Et ungt og energisk arbeidsmiljø der vi spiller hverandre gode
• Lønn i henhold til tariffavtale + UB-tillegg og bonusordninger
Vårt løfte til deg
Hos Webhelp har du mulighet til å utvikle deg og lære. I løpet av din tid her kommer du til å kommunisere og yte profesjonell hjelp og support til mange forskjellige kunder. Vi lover deg at du får det gøy, blir utfordret og får anerkjennelse for ditt gode arbeid. Etter opplæringsperioden vil du jobbe skift i henhold til vaktplan innenfor våre åpningstider som er 08:00-20:00 mandag-søndag. Vi har åpent alle dager i året. Du vil bli en del av et ungt og godt miljø der vi har det gøy på jobb. Samtidig vil du lære masse nytt og nyttig, få gode utviklingsmuligheter og ikke minst kontinuerlig oppfølging.
PS: Vi ansetter fortløpende, så send inn din søknad i dag!
START: 02-07-2021, 06-08-2021, 20-08-2021
STED: Oslo
ANSETTELSESFORM: Heltid
ARBEIDSTIDER: Skift innenfor åpningstider: 08-20 mandag-søndag
SISTE SØKNADSDATO: SNAREST
Type of work contract: permanent
Starting date : 02-07-2021, 06-08-2021, 20-08-2021
Working hours Skift innenfor åpningstider: 08-20 mandag-søndag
Place of work Oslo
Salary
Application
Last date of application
How to apply? On web here https://webhelpnorway.teamtailor.com/jobs/1206615-vil-du-jobbe-hjemmefra-med-teknisk-kundesupport-er-du-selvstendig-og-drives-av-a-hjelpe-andre?promotion=245911-trackable-share-link-nav
Or by email here: jarle.forland@webhelp.com
Contact person/ telephone number Jarle Forland
E-mail jarle.forland@webhelp.com
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Webhelp Nordic
Adresse
Storgata 38, 0182 Oslo
Hjemmeside
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Om stillingen
Stillingstittel
Vil du jobbe hjemmefra med teknisk kundesupport? Er du selvstendig og drives av å hjelpe andre?
Antall stillinger
20
Oppstart
Etter avtale
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Arbeidsdager
Ukedager, Lørdag, Søndag
Arbeidstid
Dagtid, Kveld
Sist endret: 9. juni 2021
Hentet fra: ASS
Referanse: f665d06b-3076-4382-ae9d-b13ca12cadb4
Stillingsnummer: f665d06b-3076-4382-ae9d-b13ca12cadb4