Vi søker dyktig og serviceinnstilt resepsjonist/ møteromsansvarlig
Stillingsannonsen er inaktiv.ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå AS
Youngstorget 4, 0181 Oslo
På vegne av vår oppdragsgiver, et velrenommert finansforetak, søker vi serviceinnstilt resepsjonist/ møteromsansvarlig. Vi ser etter deg som har noen års erfaring som resepsjonist, møteromsansvarlig eller andre servicerelaterte yrker. I rollen er det viktig at du trives med å tilrettelegge for at firmaets ansatte, gjester og leietakere føler seg ivaretatt. Som person er du opptatt av å yte god service og gir gjerne det lille ekstra. Firmaet holder til i flotte og meget representative lokaler på Tjuvholmen.
Oppstart i stillingen er tirsdag 06. april. Stillingen er i første rekke et engasjement, med mulighet for fast. Vi intervjuer fortløpende.
Arbeidsoppgaver:
Dine kvalifikasjoner:
Vi ser etter deg som:
De tilbyr:
Dersom du har noen spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med senior rekrutteringskonsulent Vegar Mørk på e-post vegar@abcpersonell.no eller 22 98 93 92.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Oppstart i stillingen er tirsdag 06. april. Stillingen er i første rekke et engasjement, med mulighet for fast. Vi intervjuer fortløpende.
Arbeidsoppgaver:
- Betjene resepsjonen på en profesjonell måte
- Ansvar for møteromsbooking og konferanseavdeling
- Mottak og distribusjon av post og leveranser
- Holde orden i lokalene, inkludert møterom, kontoravdeling og kjøkken
- Bistå med å sette frem og rydde bort lunsj til de ansatte
- Bistå med andre administrative oppgaver ved behov
Dine kvalifikasjoner:
- Du har erfaring fra liknende stilling eller arbeidsoppgaver
- Du har god kjennskap til MS Office
- Du er flytende i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Du har en profesjonell fremtoning og høy etisk standard
Vi ser etter deg som:
- Er et utpreget servicemenneske og trives med å tilrettelegge for andre
- Ser hva som bør gjøres og tar ansvar og initiativ
- Håndterer å ha mange baller i luften samtidig
- Liker å holde orden og har et blikk for kvalitet og detaljer
- Er fleksibel og påtar seg flere oppgaver ved behov
De tilbyr:
- 100 prosent stilling med lønn etter avtale
- Hyggelig kolleger i fine lokaler på Tjuvholmen
- Arbeidstid 09.00- 17.00
Dersom du har noen spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med senior rekrutteringskonsulent Vegar Mørk på e-post vegar@abcpersonell.no eller 22 98 93 92.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå AS
Adresse
Youngstorget 4, 0181 Oslo
Hjemmeside
Facebook
ABC Personell har siden 1997 bistått med å få mange dyktige personer i jobb, via rekruttering og innleie. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor innen administrasjon, økonomi, lønn og regnskap, salg og markedsføring, HR og personal, kundeservice og andre støttefunksjoner. Våre metoder er velprøvde, og gjennom strukturerte prosesser har vi høy treffprosent på de oppdrag vi arbeider med.
ABC Personell har lange og gode kundeforhold med anerkjente oppdragsgivere, og vi kan bidra til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Vi har solid erfaring og tilbyr gode løsninger. Våre prosesser utføres av DNV GL sertifiserte rådgivere og ABC Personell er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver gjennom NHO. Dette er en bekreftelse på at ABC Personell etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer i arbeidsmarkedet som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver. www.abcpersonell.no
Om stillingen
Stillingstittel
Resepsjonist/ møteromsansvarlig
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Privat
Sist endret: 17. mars 2021
Hentet fra: recman
Referanse: 184817
Stillingsnummer: f2aaf269-4c60-4ffd-8018-db6c3cddb959