Oppsynsmann
Org. nr: - Stillingsident: 4189937057 Presentasjon av stillingen:
Avdeling boligforvaltning ha ansvar for drift og vedlikehold av kommunens omtrent 300 utleieboliger. Dette er boliger til eldre, funksjonshemmede, psykiatripasienter, flyktninger, rusavhengige og vanskeligstilte. Våre arbeidsoppgaver er varierte og innebærer det meste av problemstillinger man kan møte i et hjem. Askøy kommune har rammeavtaler på tømrertjenester, malertjenester, elektriker og rørleggertjenester, men vi gjør også noe av dette selv. Vi har ikke store tekniske anlegg, men noen brannalarmanlegg, heiser, sprinkleranlegg og ventilasjonsanlegg har vi tilsyn med. Vi er avhengige av å samarbeide tett med våre leieboere, andre ansatte i kommunen, leverandører og naboer.
Arbeidsoppgaver
- drift og vedlikehold av kommunale boliger
- delta i team som har ansvar for drift og vedlikehold, samt oppussing/ renovering av kommunale boliger. Dette innebærer blant annet;
- internkontroll
- opplæring/ veiledning av leietaker og brukere (ansatte)
- kontakt med og oppfølging av leverandører
- oppfølging av serviceavtaler
- kontakt med myndigheter ( tilsynsmyndigheter)
- oppussing og tilpassing ved klargjøring av bolig
- rengjøring ved behov etter oppussing
- vedlikehold av bygningsmasse
- beboerkontakt
Kvalifikasjoner
- søker bør ha fagbrev innen byggfag
- erfaring med oppussing av boliger
- teknisk innsikt
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- datakunnskaper
- sertifikat B, fortrinnsvis BE
- politiattest
Personlige egenskaper
- personen må være åpen for å møte mennesker i ulike livssituasjoner
- systematisk og strukturert
- serviceinnstilt
- lærevillig
- tålmodig
- problemløser
Vi tilbyr
- Kommunen har fri gruppelivs-og ulykkesforsikring.
- Gode pensjonsordninger. Fra bruttolønn trekkes 2% til pensjonsinnskudd.
- Lønn etter gjeldende avtaleverk
Generelle opplysninger:
I henhold til offentlighetsloven §25, 2. ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette før søkerliste utarbeides.
Eventuelle vitnemål og attester kan legges inn som vedlegg til søknaden. Ved eventuelt innkalling til intervju vil søker bli bedt om å ta med følgende:
- Attesterte kopier av vitnemål for all utdanning etter grunnskole
- Attesterte kopier av attester for arbeidsforholdet der varighet og stillingsomfang fremgår
Kontaktinformasjon
Kathrine Vollevik Knudsen, Leder, 97 05 18 77
Arbeidssted
Bakarvågen 7
5305 Florvåg
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Askøy kommune
Referansenr.:4189937057
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 22.03.2020
Om bedriften
Eiendomsavdelingen har prosjektansvaret for bygging av skoler, barnehager, sykehjem, omsorgsboliger, andre kommunale bygg og større kommunaltekniske anlegg. Vi har eier, forvaltning, drift og vedlikeholdsansvar for kommunale bygg og boliger.
Avdelingen har også ansvar for forhandling og gjennomføring av utbyggingsavtaler, kjøp og salg av kommunale eiendommer samt administrering av kommunens leiekontrakter (både inn og utleie).