Erfaring med IT support og kan starte etter påske?
På vegne av kunde søker vi konsulent til deres Brukerstøtte team. Avdelingen består av 38 medarbeidere.
Vi trenger nå 1 ressurs til telefonteamet Telefonteam - SPOC, som kan starte på kort varsel. Dette er et langsiktig oppdrag som også kan gå mot fast ansettelse på sikt.
Arbeidsoppgaver:
Behandle henvendelser via telefonen, Epost og selvbetjeningsportal, fra alle kunder.
- Registrere kundens henvendelse i saksbehandlingsverktøyet.
- Løse saker direkte på telefon med kunden gjennom å bruke egen erfaring og kunnskapsbasen.
- Overføre henvendelsen til Produksjonsteamet eller leverandør dersom saken ikke kan løses.
- Behandle saker som kommer via E-post og web.
Ønsket bakgrunn/kvalifikasjoner:
- Relevant IKT-utdanning, men erfaring kan erstatte manglende formell utdanning
- Erfaring fra 1.linje telefonsupport innen IKT
- Må beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
- God forståelse for ITIL prosesser, gjerne ITIL-Foundation-sertifisert
- Utpreget serviceinnstilling -- kunden i fokus!
- Stå-på-vilje
- Løsningsorientert og fleksibel
- Være proaktiv og ha en grunnleggende tanke for forbedring i alt du gjør
- Være innovativ og være en viktig bidragsyter til nytenking
- Mål- og resultatorientert
- Evne til å arbeide selvstendig og i lag med andre
Vår kundes verdier er profesjonell, brukerorientert, fremtidsrettet og arbeidsglede, og disse verdiene skal kjennetegne oss i møte med kunden så vel som internt.
Om bedriften
SiMi Consulting er et selskap i vekst. Vi er en leverandør av komplette bemannings- og rekrutteringstjenester innen fagområdene IT, eiendom, økonomi og administrasjon. Vi arbeider til enhver tid med faste og midlertidige stillinger hos anerkjente bedrifter. Vi har solid erfaring og verdsetter kvalitet i alle ledd.