Administrasjonskoordinator til solid aktør innen sjøfart
Med sentral beliggenhet i Florø på Nordvestlandet er vår kunde foranket i tradisjonelt sjømannskap og godt posisjonert for å møte sine kunders behov innen sjøfart og maritim sektor. Vi søker etter en administrasjonskoordinator til langvarig engasjement som får ansvar for ulike administrative oppgaver knyttet til HR, innkjøp, kvalitetssikring system og økonomi. Jobben vil gi deg stor variasjon samt muligheter for personlig og faglig utvikling. Du vil ha kontakt med et internasjonalt mannskap og må beherske engelsk som arbeidsspråk. Du bør være allsidig og trives med ulike ansvarsområder samtidig som du evner å jobbe selvstendig og strukturert.
Kvalifikasjoner:
- Fullført videregående skole eller tilsvarende
- Høyere utdanning innen administrative fag, er en fordel
- Relevant erfaring fra kundeservice og/eller i administrativ rolle
- Generelt sterk systemforståelse for ulike datasystem
- Regnskaps- og økonomiforståelse
- Erfaring fra maritim sektor, vil bli vektlagt
- Solid muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
Ansvarsområder:
- Personaladministrativ oppfølging av mannskap og ansatte
- Koordinere mannskapsreiser (iht. gjeldende korona regler og restriksjoner)
- Innkjøp - PO, registrering og oppfølging av vedlikeholdssystem
- HR/HMS - oppfølging av kvalitetssikringssystemet
- Utfakturering og diverse økonomi oppgaver
- Ad hoc oppgaver
Personlige egenskaper:
- Pragmatisk og strukturert
- Gode samarbeidsevner
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Initiativrik og målrettet
Søknadsfrist snarest og senest 14. mars.
Interessert? Du er velkommen til å søke på stillingen via søkeknappen i annonsen. Her vil du også ha mulighet for å laste opp din CV. Vi anbefaler deg å laste opp attester og vitnemål i din profil på adecco.no. Spørsmål om stillingen kan rettes til Adecco rådgiver Linda Sinclair Aukland , mobil: 474 78 489 / linda.aukland@adecco.no.