Sykepleiere ved Hjemmetjenesten
Vi har følgende ledige stillinger:
Ved Rode 2
- 1 x 100 % sykepleier, 1 x 80,2 sykepleier natt og 71,3 % sykepleier natt
Ved Barmanhaugen bofellesskap:
- 100 % fast og 100 % midlertidig sykepleier
Stillingene i 100 % har p.t. 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Nattstillingene har også arbeid hver 3. helg.
Arbeidsoppgaver
- Sykepleiefaglige oppgaver
- Administrative oppgaver knyttet til det sykepleiefaglige
- Veiledning/opplæring av andre ansatte
- Tverrfaglig samarbeid rundt pasientene
Kvalifikasjonskrav
- Offentlig autorisasjon som sykepleier
- Interesse for faget og utvikling av dette
- Gode IKT kunnskaper/forståelse innen fagsystem
- Evne til å takle en skiftende arbeidshverdag
- Førerkort
- Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Ønskede kvalifikasjoner/personlige egenskaper
Ønskede kvalifikasjoner:
- At søkerne har gjennomført Demensomsorgens ABC
- At søkerne har videreutdanning i palliasjon, geriatri, rehabilitering og nevrologi
- Det er ønskelig at du har minimum to års praksis som sykepleier
Personlige egenskaper:
Ved tilsetting vil det bli lagt vekt på samarbeidsevner, kommunikasjonsferdigheter og personlig egnethet.
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere og ledere
- Varierte arbeidsoppgaver
- En arbeidsplass med fokus på fag og utvikling av tjenesten
- Gode interne system på sertifisering
- Fokus på pasientsikkerhet
Øvrige vilkår
Vi kan tilby lokal lønnsstige og konkurransedyktig lønn.
Vennligst skriv i søknaden hvilke stilling(er) du søker på.
Ved tilsetting må godkjent politiattest og egenerklæring helse fremskaffes før arbeidsforholdets start.
Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov. Vi vil derfor kreve høy fleksibilitet av våre ansatte.
Hvis interne opprykk, kan det bli ledig andre stillingsstørrelser.
Alle ansatte vil på sikt være delaktig i ulike arbeidstidsordninger for å nå målet om en heltidskultur.
Søknad
Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Det er ikke mulig å legge ved vedlegg, søkere som blir innkalt til intervju må derfor ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.
Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.
Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.
Om bedriften
Hjemmetjenesten i Kristiansund kommune er organisert i en enhet. Vi er delt inn i 9 avdelinger, og har om lag 240 ansatte. Målet vårt er at vi er organisert slik at tjenestetilbudet til våre pasienter kan optimaliseres og at tjenesten framstår som robust og under stadig utvikling. Vi har et sterkt faglig fokus, har rekruttert flotte medarbeidere de siste årene, i tillegg til en allerede flott og trofast arbeidsgjeng.