Er du innadvendt eller utadvendt og elsker å jobbe med salg og kundeservice?
Verisure er Norges og Europas ledende alarmselskap. Hvert tyvende sekund monteres det et Verisure-system et sted i verden, og hver dag bruker over 2,8 millioner kunder vår teknologi. Siden vi startet med alarm i 1988 har vi hatt en meget positiv utvikling og tilbyr alarmer til boliger og bedrifter over hele landet. Våre alarmsystemer er koblet til vår døgnbemannede alarmsentral. I tillegg leverer vi service, vedlikehold og utrykning. Med Verisure får du så mye mer enn en standard boligalarm. Ved å bruke moderne, trådløs teknologi gjør Verisure det mulig å overvåke og fjernstyre hjemmet ditt med mobilen, uansett hvor du er. Velkommen til det tilkoblede, smarte hjemmet!
For oss i Verisure er det å skape gode kundeopplevelser vår viktigste oppgave. Dette oppnår vi gjennom å ha dyktige, engasjerte og tilfredse medarbeidere. For femte året på rad er vi bransjevinnere hos Norsk Kundebarometer - vil DU også være med på vinnerlaget?
Dette får du hos oss:
- Et kundesenter der standarden skal være i verdensklasse
- Nye og freshe lokaler med god beliggenhet i Oslo
- Servicefasiliteter som sunn og variert kantine
- Et eget opplæringsteam
- En egen "buddy" som sørger for at du kommer raskt inn i miljøet
- Personlig oppfølging av dyktige teamledere
- Engasjerende læringsmiljø
- Godt utgangspunkt og solid fundament for en rekke andre stillinger i en internasjonal bedrift
- Solid firma i sterk global vekst
- Nytt, tipp topp treningsrom
- Trygg sykkelparkering
En attraktiv CV er viktig å ha ved fremtidige jobbsøknader. Hos oss får du utrolig gode muligheter for viktig kompetansebygging, og ikke minst erfaring fra Norges og Europas ledende alarmselskap. Du får også en spennende hverdag i et ungt og givende arbeidsmiljø.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare kundehenvendelser på telefon
- Gi råd om kampanjetilbud ved mersalg til eksisterende kunder
- Presentere nye produktløsninger
- Kundebehandling og oppfølging av eksisterende kunder
- Tolke kunden og evne å finne det reelle problemet
- Gi kundene våre en WOW-opplevelse
Du er en som:
- Trigges av konkurranser
- Har service i ryggmargen
- Har lett for å føre en samtale med hvem som helst
- Kunden umiddelbart forstår at er positiv og hjelpsom
- Har den sjette sans for kundens behov
- Er til inspirasjon for andre
- Har fingre som danser på tastaturet og setter deg raskt inn i nye systemer
- Har egne verdier som er en god match med Vårt DNA (se bildet nedenfor)
Det er også en fordel med relevant erfaring fra servicenæringen, men ikke et krav for å jobbe hos oss.
Arbeidstider:
- Rullerende turnus (8-16, 9-17, 10-18, 11-19, 13-21)
- Mandag til fredag
Stillingen krever at du har tilfredsstillende vandel da vår virksomhet er regulert i Lov om Vaktvirksomhet.
Alle søkere blir vurdert fortløpende. Søk allerede i dag!
Ta kontakt med HR & Recruitment Specialist Isadora Pacheco-Rivas på mobil +47 92 69 99 73 om du har spørsmål til stillingen. Link til søknadsskjema: Send søknad