Jobb hjemmefra via PC - Svare på eposter fra kunder - Kundeservice
kundeservice medarbeider
Vi søker etter en person som kan jobbe som kundeservice medarbeider .
Du jobber hjemmefra, Via din PC logger du deg inn på vår PC og jobber på denne. Samt at du kobler opp på skype som står på hele tiden slik at du kan snakke med de andre kollegaene/få hjelp etc.
Arbeidsoppgaver vil bl.a være:
Inngående kundehenvendelser på epost/tlf.
-Sende bestillinger til leverandører
-Håndtere reklamasjoner
Oppfølgning av lager varer, mako/feil fra leverandører
-Annet "nettbutikk-relatert" arbeid.
Alle typer backoffice ved nettbutikk.
Du har gode kommunikasjonsevner og snakker og skriver godt norsk.
Du er strukturert og ordens menneske.
Takler høyt arbeidstempo.
Er positiv, resultatorientert og ambisiøs
Vil være med og utvikle deg i et selskap i vekst
Hvor hen i verden du sitter og jobber spiller ingen trille.
-Det som er viktig er at du har en god internett linje og god arbeidsmoral.
- Logger deg på til avtalte tider og ser på denne stillingen som en langsiktig jobb.
Er du ute etter en kortvarig engasjement er ikke dette rette stillingen for deg.
Du vil få full opplæring.
Det er en meget stor fordel om du har erfaring med annonsering, blogging, instagram etc. Men det er ikke noe krav.
Lønn. Kr. 125 pr. time
I søknaden skriver du opp hva slags arbeidstid du ønsker deg:
Nr. 1 Arbeidstid 08:00 -- 16:00 -
Nr. 2 Deltid, faste tider. Hver dag man-fredag fra 10:00 -- 15:00 -
Nr. 3 Deltid: 08:00 -- 14:00
Nr. 4 Deltid: 10:00 -- 16:00
Det beregnes 5 min pause pr. time. Matpause 30 min. fra 12:00 til 12:30
Send inn søknad i dag på epost og fortell hvorfor du er rett person til jobben, når du kan begynne og hvilke arbeidstider som passer deg best.
Om bedriften
Tonerweb.no - Ledende nettbutikk som selger blekk, toner og kontorrekvisita til prvate, bedrifter og offentlig virksomhet.