Sykepleier med arbeid hver 4. helg
Org. nr: - Stillingsident: 4265259235 Presentasjon av stillingen:
Ved Solgården bo- og omsorgssenter Avdeling 1 er det ledig 2 faste sykepleierstillinger i 100% og 70%, med arbeid dag/aften og hver 4. helg. Stillingene er ledig fra 1. september 2020.
Solgården bo- og omsorgssenter ligger i landlige omgivelser kun 15 minutters gange fra Asker sentrum. Avdeling 1 har både langtidsplasser og tidsbegrensede plasser for personer med demens. I tillegg har vi et dagaktivitetssenter med tilbud til hjemmeboende mennesker med demenssykdom.
Våre beboere ivaretas av et tverrfaglig team bestående av leger, sykepleiere, helsefagarbeidere, fagkoordinatorer, fysioterapeuter, samt kultur- og aktivitetskonsulenter. Vi er opptatt av at våre beboere får gode tjenester på et høyt faglig nivå.
Bo- og omsorgssenteret er en del av Heldøgnsomsorg 1 i Asker kommune. Denne virksomheten består av 7 tjenestesteder: Solgården-, Vardåsen-, Gullhella-, Holmentunet-, Nesbru- og Asker bo- og omsorgssenter, samt Søndre Borgen akutt og korttidsavdeling.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for helhetlig sykepleie til personer med demens og deres sammensatte behov
- Ansvar for å følge opp medisinsk behandling og oppgaver i tråd med pasientforløpet
- Kartlegge sykepleiebehov, iverksette og evaluere tiltak hos brukerne på avdelingen
- Sørge for at beboerne opplever trygghet, verdighet og blir behandlet med respekt
- Samarbeide med pårørende
- Tverrfaglig samarbeid
- Bidra til sikring og utførelse av rutiner i henholdt til faglige prosedyrer og dokumentasjon
- Veilederansvar for andre yrkesgrupper og studenter
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Erfaring fra arbeid med personer med demens
- Et godt klinisk blikk og god observasjonsevne
- Gode ferdigheter innen IKT
- For fremmedspråklige kreves det dokumentasjon på bestått B2 norskprøve.
Personlige egenskaper
- Faglig trygg og kompetanse innenfor demensomsorg
- Erfaring i å samarbeide med pårørende
- God observasjons- og vurderingsevne, samt handlingskompetanse
- Fleksibel og åpen for nye ideer og faglig utvikling
- Personlig egnethet og motivasjon for stillingen blir vektlagt
Vi tilbyr
- 100% og 70% fast stilling i todelt turnus med for tiden arbeid hver 4. helg
- Opplæring og veiledning
- Et godt arbeidsmiljø med fokus på teamarbeid og utvikling
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Lønn etter kommunens lønns- og stillingsregulativ
- Gode pensjonsordninger
Kontaktinformasjon
Ane Høystad, Avdelingsleder, 91730489
Arbeidssted
Kirkeveien 104
1384 Asker
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4265259235
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 14.09.2020
Søknadsfrist: 20.09.2020
Om bedriften
Det er krav om godkjent politiattest for den som ansettes i stillingen.
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Asker kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra offentlig søkerliste. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.