IT Support hos Varner
Stillingsannonsen er inaktiv.Varner AS
Billingstad
Trives du med å bistå andre med tekniske problemstillinger? Har du kunnskap og erfaring innen IT support eller drift? Vi søker en serviceminded supportmedarbeider til Varner.
Informasjon om stillingen
Varner er et verdidrevet selskap, hvor mennesker er i sentrum for alt vi gjør. Våre kjerneverdier er: Businessminded, passion, make it easy, friendship, happiness og responsible.
Vi setter høye mål og ønsker å ha positiv innflytelse på livene vi berører. Samarbeid, åpenhet og rom for mangfold er viktige faktorer i vår arbeidskultur. Vi ser at det å samle mennesker med ulik bakgrunn og synspunkter beriker Varners utvikling og våre produkter, samtidig som det styrker merkevarene og forretningsstrategiene.
Tech miljøet i Varner har som ansvar å drifte, utvikle og supportere alle Varner sine kollegaer på kontor og i butikker på tvers av land. I support tech-teamet er det i dag 8 kollegaer som jobber tett på alle våre butikker i form av mail og telefon. I rollen din som supportmedarbeider vil du jobbe med både 1. og 2. linje support. Det vil være muligheter for å delta i spennende prosjekter på tvers av Tech og Varner sine avdelinger. I tillegg finnes det en vaktordning som inngår i rollen.
Arbeidsoppgaver
- Support på 1. og 2. linje via telefon, mail eller onsite for kollegaer i Varner og våre butikker på tvers av land
- Feilsøking og feilretting
- Logging og dokumentasjon
- Installasjon, klargjøring og vedlikehold av hardware/software
- Utrullinger og prosjektarbeid, både onsite i Varner og våre butikker
Vi søker deg som
- Har IT-utdannelse eller relevant erfaring fra servicedesk
- Har erfaring fra Windows-miljø og AD
- Har gode kommunikasjonsevner både i norsk og engelsk (muntlig og skriftlig)
- Kjennskap til ITIL, retail, kassesystemer, netthandel og betalingsløsninger er en fordel
Som person har du gode samarbeidsegenskaper, liker å jobbe team og selvstendig. Du har en positiv innstilling, er lærevillig og har evnen til å sette deg raskt inn i tekniske løsninger.
Annen informasjon
- Oppstart: etter avtale
- Søknadsfrist: Løpende selektering
- Plassering: Slependen, Bærum
- Omfang: fulltid, bemanning i 6 måneder med mulighet for forlengelse.
- Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Varner har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Varner AS
Adresse
Nesøyveien 4, 1396 Billingstad
Hjemmeside
Varner består av 10 unike brands, Cubus, Dressmann, Bik Bok, Carlings, Volt, Urban, Junkyard, WOW, Levis Store og Nike Store. Vi er 8.500 medarbeidere, har 1.350 butikker og er et av Nord-Europas største tekstilkonsern. Våre butikker er fordelt på 5 land. Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island.
Retail Fashion er i stor utvikling, hvor teknologi og nye handlevaner gir nye muligheter. Varner ligger i forkant av denne utviklingen. Vi møter våre kunder hver dag med våre brands og setter våre kunder i sentrum for vårt mål om den beste handleopplevelsen i Retail. Varner har en sterk og transparent prestasjonskultur hvor ansvarlighet og bærekraft står sentralt. Varner Service Office ligger på Slependen utenfor Oslo. I tillegg har Varner serviceavdelinger i Sverige og Finland.
Om stillingen
Stillingstittel
Supportmedarbeider
Antall stillinger
2
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Privat
Sist endret: 21. april 2021
Hentet fra: FINN
Referanse: 215055223
Stillingsnummer: e41b175e-8446-4e8b-a335-3a75ebecb860