Autorisert regnskapsfører og daglig leder
Stillingsbeskrivelse
Vi søker deg - autorisert regnskapsfører som kan bli også daglig leder, først og fremst har kompetanse og erfaring innen regnskap, lønn og digitale løsninger for regnskapsbransjen.
· Du har kompetanse og minimum 3 års erfaring med regnskap, lønn og økonomi.
· Du må gjerne vare autorisert, men dette er ikke et krav.
· Du følger opp frister og interne rutiner.
· Du er selvstendig, engasjert, løsningsorientert og proaktiv.
· Du kan gi tips og råd til kunden både ved forespørsel og der hvor det er passende.
· Du har gode IT kunnskaper og har stor interesse for digitalisering og nye løsninger.
· Du har gode kommunikasjonsevner og norsk-, russisk- og engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig (latvisk er en stor fordel, men ikke et krav).
Dine oppgaver:
· Utføre oppgaver innen regnskap, lønn og årsoppgjør.
· Hjelpe kunden med digitale løsninger og bistå med ulike systemintegrasjoner og effektiviserer regnskaps prosesser.
· Etablere gode rutiner for kunden og gi råd med god oppfølging.
· Sette opp gode rapporter for kunden.
· Utarbeide budsjetter og prognoser.
· Bistå med etablering og avvikling av selskaper.
Du får:
· Ledende digitale verktøy.
· Opplæring i interne systemer og rutiner.
· Vedlikehold og heving av kompetanse.
· Mulighet for fleksible arbeidstid og sted.
· Oppstart og lønn etter avtale.
Oppstart: Etter avtale
**Omfang:**Fast 20 % stilling, eller etter avtale. Vedkommende som får tilbud om stillingen vil bli ansatt direkte til Skynor Accounting AS.
**Arbeidssted:**Billingstadsletta 25, Asker
Søknadsfrist: 01. juli 2021. Vi har en løpende selekteringsprosess og oppfordrer deg derfor til å søke med det samme dersom du finner stillingen av din interesse
Kontaktinformasjon: Alle henvendelser vedrørende stillingen rettes til ledelse på info@skynor.no
Om arbeidsgiveren
Skynor Accounting AS ble etablert i 2019 og er et regnskapskontor bestående av to medarbeidere med bred erfaring innenfor faget. Vi skal være en foretrukket og seriøs samarbeidsparter for små- og mellomstore bedrifter. Vi kan ta hånd om stort sett alt som er knyttet til regnskap, jus og økonomi slik at våre kunder kan konsentrere seg om kjernevirksomheten i sin bedrift. Les mer om Skynor Accounting på vår hjemmeside: skynor.no.
Om bedriften
Skynor Accounting AS er et regnskapskontor i Asker bestående av to medarbeidere. Grunnet oppdragsmengde søker vi nå en strukturert og positiv person med ambisjoner om å bli med på å videreføre selskapet vårt og kan utvikle virksomhet.
Vi kan skryte av et godt arbeidsmiljø, medarbeidere med god kompetanse og et fokus på individuell personlig og faglig utvikling. Vi har tro på at ved å ta vare på våre ansatte vil vi sammen lykkes. Du vil få frihet og påvirkningskraft, og være med på planlegging og påvirkning i egen arbeidshverdag.
Kompetanseutvikling står sentralt. Vi er et hyggelig kontorfellesskap med blant annet fagfolk fra ulike bransjer som eiendomsutvikling, regnskapsføring og advokatvirksomhet. Disse er gode sparringspartnere for oss.
Vi tilbyr konkurransedyktig lønn samt gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Du vil få en utfordrende, spennende og lærerik arbeidshverdag sammen med oss på Skynor!