Administrasjonskoordinator i 100% stilling
På vegne av vår kunde innen bygg og anlegg søker vi en selvstendig administrasjonskoordinator til langvarig engasjement med snarlig tiltredelse. Vår nye medarbeider vil få et bredt og allsidig ansvarsområde som krever at du som person er proaktiv, strukturert og har en evne til å takle et høyt tempo.
Arbeidsoppgaver:
- Koordinere bemanning og reiser
- Ansvar for innkjøp iht kantinedrift
- Tildele boenheter både internt og eksternt
- Fakturering
- Arkivering
- Ansvar for onboarding og innlosjering av nyansatte
- Diverse adminstrative oppgaver
Vi ser etter deg som:
- Høyere utdanning eller fagbrev er en fordel men ikke et krav
- Strukturert, uredd og løsningsorientert
- Stor grad av selvdisiplin
- Erfaring fra salg/kundesenter/booking/hotelldrift er en fordel
- Serviceinnstilt
- Fleksibel
- Liker å koordinere og levere gode resultat
Vi tilbyr:
- Snarlig oppstart i 100% stilling
- Arbeidstid: Mandag til fredag 08-16
- Varighet til 31.12.19
- Arbeidsplass: Guleslettene, Bremanger
- Konkurransedyktige betingelser
Alle søknader bli behandet fortløpende. Søk via link til høyre i annonsen eller via www.adecco.no. Ta gjerne kontakt med HR-konsulent Mari Hillersøy Eriksen på mobil: 484 02 525 eller e-post mari.eriksen@adecco.no.