Innkjøpssjef - Stab for Økonomi og verksemdstyring
Stillingsannonsen er inaktiv.Ålesund kommune
Ålesund
Stab for Økonomi og verksemdstyring
Til å leie stabsavdeling konserninnkjøp har Ålesund kommune ledig 100 % fast stilling som innkjøpssjef, då vår noverande innkjøpssjef skal bli pensjonist. Tiltreding etter avtale.
Konserninnkjøp har ansvar for anskaffing av varer, tenester og bygge- og anleggskontraktar i Ålesund kommune. Konserninnkjøp har også ansvar for innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre. I tillegg til gjennomføring av offentlege innkjøp, bidrar avdelinga med råd og veiledning innan offentlege innkjøp internt i Ålesund kommune og eksternt til kommunane i innkjøpssamarbeidet. Til saman er det 13 godt kvalifiserte personar som arbeider med anskaffingar i avdelinga. Konserninnkjøp er organisert i stab for økonomi og verksemdstyring, og innkjøpssjefen inngår i leiargruppa til stabssjefen.
Arbeidsoppgåver:
- Strategisk og operativ leiing av innkjøpsfunksjonen i Ålesund kommune.
- Dagleg leiing med fag-, personal- og økonomiansvar for konserninnkjøp.
- Gjennomføring og utvikling av kommunen sin innkjøpsstrategi.
- Utfordre på innovative anskaffingar og bidra til det grøne skiftet.
- Vurdering av prosessrisiko knytt til klagar og og klagehandsaming.
- Bidra til gode møteplassar for fagleg og strategisk utvikling av innkjøpskompetansen til alle innkjøpsmiljø i kommunen.
- Deltaking i innkjøpsfaglege nettverk, både i kommunal regi og mot andre innkjøpsmiljø.
Kvalifikasjonar:
- Det er ønskeleg med høgare utdanning på master-nivå innan eit eller fleire av områda rettsvitskap, økonomi, logistikk, samfunnsfaglege eller tekniske fag. Fleire års relevant erfaring kan kompensere for delar av utdanningskravet.
- Erfaring frå å leie høgt kompetente medarbeidarar og kjennskap til offentlege anskaffingar er ein fordel.
- Sterke leiareigenskapar.
- Gode analytiske evner.
- God systemkompetanse.
- God skriftleg og munnleg framstillingsevne.
Personlege eigenskapar:
- Som leiar av innkjøpsfunksjonen bør du vere strategisk og framtidsretta, ha stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne.
- Du bør vere resultatorientert, nytenkande og analytisk.
- Stillinga krev at du er flink til å kommunisere på fleire nivå, og du må ha gode samarbeidsevner kombinert med sterke leiareigenskapar.
- God økonomisk og forretningsmessig innsikt.
- Evne til å stå fram som tydeleg i ein stor og kompleks organisasjon.
- Vurdering av personlege eigenskapar vil bli vektlagt tungt i vurderinga av auktuelle kandidatar.
Vi tilbyr:
- Vi tilbyr eit fleksibelt og spanande arbeidsmiljø med høg fagleg kompetanse innan eit område i stor utvikling.
- Deltaking i stabssjefens leiargruppe.
- Offentleg tenestepensjon, og løn etter avtale.
Søknad sendast elektronisk via kommunen sine heimesider, https://alesund.kommune.no/jobb-hos-oss/
Søknadsfrist: 18. april 2021
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Ålesund kommune
Adresse
Rådhuset, 6025 Ålesund
Hjemmeside
Kommunane Haram, Sandøy, Skodje, Ørskog og Ålesund vart ein kommune 01.01.2020. Kommunen heiter Ålesund kommune.
Les meir om den Ålesund kommune her: https://alesund.kommune.no/
Om stillingen
Antall stillinger
1
Oppstart
Etter avtale
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Offentlig
Sist endret: 19. april 2021
Hentet fra: POLARIS
Referanse: 22649
Stillingsnummer: dd958d2f-15a1-4ed2-8432-41d9054feaaa