3 Helsesekretærer til nytt kommunalt legekontor ALREK Helseklynge
Org. nr: - Stillingsident: 4237123867 Presentasjon av stillingen:
Bergen kommune skal etablere et kommunalt fastlegekontor i ALREK Helseklynge, som er under oppføring, og planlegges ferdigstilt i august 2020. ALREK helseklynge vil bli et internasjonalt kraftsentrum som skal skape innovative helse og omsorgsløsninger i primærhelsetjenesten, og er et samarbeid mellom Bergen kommune, Norce, HVL, Haraldsplass, Hordaland Fylkeskommune, Helse Bergen, FHI og VID. Legekontoret skal ha 5 leger og 4 helsesekretærer. Planlagt oppstart er 1.9.2019. Det lyses nå ut 3 helsesekretærstillinger. Helsesekretær som vil få ansvar for daglig ledelse lyses ut i egen annonse.
Arbeidsoppgaver
- Resepsjonsarbeid, telefonvurderinger
- Blodprøvetaking, laboratoriearbeid
- Registrering/scanning
- Andre prosedyrer og arbeidsoppgaver etter behov
Kvalifikasjoner
- Off.godkjent helsesekretær
- Gode IKT-kunnskaper
- Beherske godt norsk skriftlig og muntlig
- Erfaring fra legekontor med lab.arbeid
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- God samarbeidsevne
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Fast stilling på nyopprettet legekontor i en framtidsrettet helseklynge hvor forskning, innovasjon og utdanning innen folkehelse og primærhelsetjenesten er i fokus
- Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
Kontaktinformasjon
Merethe Brattetaule, Kontorsjef, 40828939, merethe.brattetaule@bergen.kommune.no
Arbeidssted
Årstadveien 17
5009 Bergen
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Bergen kommune
Referansenr.:4237123867
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.09.2020
Søknadsfrist: 08.06.2020
Om bedriften
Bergen kommune søker motiverte medarbeidere som er kompetente, åpne, pålitelige og samfunnsengasjerte. Kvalitet i tjenestene skapes gjennom godt arbeidsmiljø og mangfold blant ansatte.