Rådgiver
Vi har ledig en spennende og utfordrende stilling som sentral rådgiver til overordnet ledelse i helse og omsorg.
Helse og omsorgstjenesten er i sterk vekst. Befolkningen aldres, og behovet for tjenester blant innbyggerne øker og endres i høyt tempo. Tjenestene kommunen tilbyr må utvikles og rustes for å møte de endrede behov på en ressurseffektiv og bærekraftig måte. Store investeringer skal også gjøres for å bygge innovative bygg for framtidens behov.
Vi søker en utviklingsorientert og strukturert rådgiver som vil være med å forme framtidig helse og omsorgstjenester i Vestre Toten kommune. Som rådgiver vil du jobbe tett sammen med helse - og omsorgssjef og den strategiske ledergruppen. Oppgaver og ansvar er knyttet til langsiktig utviklings – og endringsarbeid og å kunne oversette behov til operative planer. Det skal startes opp bygging av nytt sykehjem og andre botilbud, og en del av ditt ansvar vil være å følge opp utbyggingsplaner og - prosjekter på vegne av helse og omsorg og i tett samarbeid med Eiendom.
Helse og omsorgstjenesten omfatter helsehus og sykehjem, hjemmetjenester, omsorgsboliger, tilrettelagte tjenester, psykisk helse og rustjenesten, fysio- og ergoterapitjenester legetjenesten og enhet for tildeling og koordinering.
Vi vil ha deg som har engasjement og sterk motivasjon til å aktivt bidra i utviklingen av fremtidens løsninger for å sike gode tjenester til innbyggerne.
Arbeidsoppgaver:
- Aktivt bidra i endrings - og utviklingsarbeid.
- Arbeid med strategi - og utviklingsplaner i samarbeid med helse - og omsorgsledelsen
- Lede og organisere prosjektarbeid og følge opp gjennom god styring
- Sikre oppfølging og sørge for involvering i utvikling og utbygging av helsebygg og annet botilbud.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innen helse- og sosialfag, minimum bachelornivå.
- Ønskelig med relevant ledererfaring fra komplekse organisasjoner.
- Relevant erfaring fra tjenesteutvikling innen offentlig sektor.
- God digital kompetanse
- God skriftlig og muntlig framstillingsevn
Personlige egenskaper:
- Du er selvstendig, initiativrik og strukturert
- Du er engasjert, fleksibel og ansvarsbevisst
- Du samarbeider godt og har stor arbeidskapasitet
- Er utviklings - og løsningsorientert med god gjennomføringsevne.
Vi tilbyr:
- En selvstendig stilling med spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
- Mulighet for faglig og personlig utvikling
- Lønn etter gjeldende lov- og avtaleverk
- Fleksitidsordning
- Offentlig tjenestepensjon
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Aktuelle søkere til stillingen blir innkalt til intervju.
Vi ber om at du logger deg inn på ledig stilling og registrerer din CV og søknad elektronisk.
Bekreftede kopier av vitnemål og attester fremlegges i intervju.
Dersom du ønsker at din søknad ikke skal offentliggjøres, ber vi om at du begrunner hvorfor. Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste, jf. Offentleglova § 25.
Link til søknadsskjema: Send søknad