Husøkonom
Om jobben
Personen vi søker etter må ha erfaring fra renhold og være spesielt opptatt av kvalitet og effektivitet.
Du liker å jobbe i team og du har øye for detaljer.
Arbeidsoppgaver:
- Bestillinger av sengetøy, såper og utstyr
- Lage vaktliste og sørge for riktig bemanning til enhver tid
- Ansvar for at renholdet på rom, fellesarealer og møterom er i henhold til kvalitetsnorm
·
- Budsjettansvar
- Ansettelser og opplæring
- Motivere dine ansatte og hjelpe til der det trengs
- Oppfølging av ansatte
- Gjennomføre medarbeidersamtaler og personalmøte
Personlige kvalifikasjoner:
- Du har erfaring med renhold
- Du har leder erfaring
- Du snakker norsk (eller ett annet skandinavisk språk) og engelsk
- Du er god på samarbeid og kommunikasjon på tvers av alle avdelinger
- Du har masse energi og humor
- Du er god til å motivere
- Du er nøyaktig i din jobb
- Du ønsker å oppnå gode resultater
Arbeidstid på dagtid, men noe fleksibiltet forventes.
Om bedriften
Norlandia Hotel Group drifter totalt 30 hoteller i Norge og Sverige.
Med fokus på våre ansatte er vi et av Nordens beste hotelldriftsselskap. Vi har ett hovedfokus, å skape god gjeste- og medarbeideropplevelser. At våre gjester er fornøyde og at du som medarbeider trives på arbeidsplassen, har alt å si for vår felles suksess.