Ønske om å jobbe med kundeservice hos et ekspansivt og fremtidsrettet konsern?
Byggevarekjeden Maxbo er en av Norges største aktører i markedet, med nærmere 70 varehus - i tillegg til en nettbutikk for privatkunder og Maxbo Proff for bedriftskunder. Målet er å bli Norges mest fremgangsrike byggevarekjede, og da trenger vi de beste på laget.
Er du den vi søker?
Vi ønsker å styrke vårt kundeapparat ytterligere og søker deg som er et servicemenneske til fingerspissene, trives med en hektisk arbeidshverdag og som motiveres av å hjelpe andre. I tillegg til å stråle i ditt arbeid med kunder setter vi også stor pris på ditt bidrag til et godt arbeidsmiljø. Vi håper du tenker som oss: Hyggelige kollegaer, stor takhøyde og humor bidrar ikke bare til et godt arbeidsmiljø, men også til de beste resultatene på jobben.
Som kundebehandler har du en av selskapets desidert viktigste roller. Du blir vårt ansikt utad og en ambassadør for hele konsernet. Våre kunder står alltid øverst på prioriteringslisten, og vi sikter oss inn på å skape den beste kundereisen.
Som kundebehandler ved vårt kundesenter vil dine arbeidsoppgaver hovedsakelig gå ut på:
- Besvare innkommende henvendelser på telefon og e-post fra våre privat kunder
- Være en rådgiver og bidra til utstrakt kundebehandling for å dekke kundens totalbehov
- Legge inn bestillinger og tilby hjelp i kjøpsprosessen
- Informere om aktuelle tilbud og selge tilleggsprodukter
- Tett samarbeid med interne kollegaer og ledere, samt eksterne leverandører
- Delta på fagdager og bidra til kompetansedeling i teamet
Arbeidstid:
Mandag -- fredag kl. 08:00 -- 18:00 og lørdager 09:00 -- 17:00. (vaktplan, 100% stilling, 37,5 t/uka)
Hvem er du?
Kan du vise til tidligere erfaring innen kundesenter vekker du helt klart vår interesse. Har du et interessefelt innen vår bransje og våre produkter tilkommer noen ekstra stjerner i margen. Likevel er det viktigste for oss, dine personlige egenskaper og motivasjon for jobben. Vi ønsker deg som brenner like mye for å skape fornøyde kunder som resten av teamet. Vi setter stor pris på din positive energi, ditt initiativ og læringsvilje. Videre er det viktig at du kommuniserer godt på norsk, muntlig og skriftlig. Er dette noe du kjenner deg igjen i? Ja? Da håper vi du søker på stillingen!
Hvem er vi og hva kan vi tilby?
Hos oss vil du møte en hyggelig og sosial gjeng. Vi er opptatt av å gjøre hverandre gode, og personlig samt faglig utvikling står høyt hos oss. I dag er vi 14 ansatte på avdelingen og vi holder til i lyse og fine lokaler over MAXBO på Hvam, kjedens desidert største varehus. Vi gir deg grundig opplæring i våre systemer, produkter og tjenester slik at du raskt vil komme godt inn i rollen. Og du vil alltid ha dyktige kollegaer og et lederteam å støtte deg på.
Interessert? Last opp din CV og søk stillingen, skriv en tekst på ca. 200 ord hvor du beskriver hva som skal til for å skape "den beste kundereisen".
Vi ser frem til å høre fra deg!
På grunn av GDPR blir ikke CV og søknad sendt på mail vurdert.
Om Maxbo:
Løvenskiold-Vækerø AS er et ekspansivt og fremtidsrettet konsern med røtter tilbake til 1649. Virksomheten omfatter Løvenskiold Handel, Løvenskiold Eiendom, Løvenskiold Skog og Maxbo Teknikk. Løvenskiold Handel, konsernets største virksomhetsområde med ansvar for den samlede handelsvirksomheten innen bo- og byggevarer driver kjedekonseptet Maxbo og Maxbo Proff, samt et sentralt distribusjonsanlegg. Konsernet har ca. 1600 ansatte og omsetter for NOK 4,7 mrd. Hovedadministrasjonen holder til på Vækerø i Oslo. Les mer på www.lovenskiold.no