Europris Os søker assisterende butikksjef
Gode assisterende butikksjefer er våre fremtidige butikksjefer.
Vi ønsker at du som en del av lederteamet i butikken og som butikksjefens høyre hånd skal lede teamet gjennom dialog, handling og engasjement. Dette gjelder når dere begge er samtidig på jobb, eller når du er alene i butikksjef sitt fravær.
Arbeidsoppgaver:
- Påfylling, sjauing og eksponering av varer
- Kundekontakt og produktveiledning
- Varebestilling og kampanjegjennomføring
- Oppfølging av salg, bruttofortjeneste og kostnader i samarbeid med butikksjef
- Bemanning og oppfølging av lønnsbudsjett i samarbeid med butikksjef
Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper:
- Du er systematisk, selvstendig og resultatorientert med gjennomføringskraft
- Du har gode samarbeidsegenskaper og virker samlende på dine kolleger
- Du har godt humør og er serviceinnstilt
- Stor arbeidskapasitet
- Du er en engasjert, folkelig og selvgående kremmer
- Fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og arbeidstid
- Har gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
- Butikkerfaring/-utdanning er en fordel, men ikke en forutsetning
Vi kan tilby:
- Et hektisk og trivelig miljø, med mye glimt i øyet
- Lønn etter avtale og gode forsikringsordninger
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Opplæring og videreutvikling gjennom kjedens utviklingsprogrammer
Passer beskrivelsen deg? Da synes vi du skal sende oss en søknad!
Tiltredelse 15. september, eller omgående/etter avtale.
Ta gjerne også en titt på sidene våre "Vil du også bli Europris?".
Om bedriften
Europris er en av landets største og raskest voksende retail kjeder og ett av få norske retail selskaper notert på Oslo Børs. Lavpriskjeden teller mer enn 260 butikker over hele Norge, samt nettbutikk. Selskapet omsetter for over 6 milliarder kroner årlig og har ca. 2700 ansatte. I 2019 flyttet hovedkontoret inn i helt nye lokaler i Fredrikstad, samtidig som vi åpnet et nytt sentrallager i Moss -Norges største bygd på én gang. I de kommende årene forventer vi enda mer fokus og aktivitet innenfor viktige strategiske områder som bl.a. bærekraft, digitalisering av hele virksomheten og sterk vekst på digitale flater, internasjonal oppkjøp/vekst og innkjøpsallianser, samt gjennomføringen av store operative forbedringer som følge av etableringen av nytt sentrallager. I Europris har vi et mål om at både kunder, ansatte, eiere og miljøet skal få mer til overs .