Sekretær/Rådgiver
Ekspedisjon, sentralbord og dokumentsenter
Ved sykehuset har vi ledig fast stilling som Sekretær/rådgiver i dokumentsenter, ekspedisjon og sentralbord.
Kvalifikasjoner:
• Arkivfaglig kompetanse
• God kunnskap i Public 360, saksarkivsystem
• Relevant erfaring fra helsesektoren
• Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
• Gode datakunnskaper
Arbeidsoppgaver:
• Arbeide i Public 360
• Arkivering og annen dokumentbehandling
• Andre fellesoppgaver i avdelingen, herunder ekspedisjon og sentralbordoppgaver
Personlige egenskaper vektlegges:
• Serviceinnstilt, blid og omgjengelig
• Nøyaktig og med god ordenssans
• Fleksibel og gode samarbeidsevner
• Ansvarsbevisst
• Høy arbeidsmoral
• Motivert, læringsvillig og nøyaktig
• Endringsvilje og fleksibilitet
• Stabil og lojal
Vi tilbyr
• Godt arbeidsmiljø og gode betingelser
• Pensjonsordning i KLP
• Fri gruppelivs - og ulykkesforsikring
• Gode velferdstilbud
• En arbeidsplass på et attraktivt sykehus i utvikling
• Teamarbeid
• Personalbarnehage
For nærmere opplysninger, kontakt kontorleder Åse Holum Flatner mobil: 408 50 188
eller på e-post : aase.flatner@mhh.no
Søknad vedlagt CV og attester sendes snarest til postmottak@mhh.no
eller Postmottak, Martina Hansens Hospital, Postboks 823, 1306 Sandvika.
Søknadsfrist 14. august 2019
Om bedriften
Martina Hansens Hospital er et spesialsykehus innen ortopedisk kirurgi, revmatologi og revmakirurgi. Vi har driftsavtale med Helse Sør-Øst som har primært behandlingsansvar for pasienter fra Akershus fylke, og mottar pasienter fra hele landet i samsvar med fritt behandlingsvalg. Vi er et av landets ledende sykehus innen elektiv ortopedi og er nest størst på revmatologiske behandlinger. Se vår hjemmeside: www.mhh.no