Vil du være med i den digitale utviklingen og jobbe med betalingsløsninger?
Norden har banet vei for utvikling av digitale betalinger og relaterte tjenester, og er den mest digitaliserte region i Europa. Nets har spilt en viktig rolle i denne utviklingen gjennom fokus på innovasjon, stabilitet og sikkerhet.
Hvert år håndterer de milliarder av transaksjoner og er blant de beste betalingsprosessorer i Europa. De har fokus på å gjøre det enda enklere og mere intuitivt for kundene deres å håndtere digitale betalinger og relaterte tjenester. Det er deres ambisjon å gjøre en kompleks virkelighet til enkle og kundeorienterte løsninger, og dermed sikre at de forblir en pålitelig aktør i betalingsindustrien.
Du vil være en drivkraft i kundesupporten til samfunnskritiske tjenester Hos Nets vil du utvikle deg i et raskt voksende teknologiselskap i et spennende marked. Sammen påvirker vi livene til alle rundt oss ved å gjøre morgendagen enklere for alle banker, selskaper og innbyggere i landene vi opererer.
Vi søker nå en dyktig medarbeider til et engasjement som servicekonsulent hos Nets. I denne stillingen vil du jobbe med velkjente tjenester som eFaktura og Avtalegiro, i tillegg til flere eksisterende produkter innen betalings- og informasjonsløsninger. Nets tilbyr grundig opplæring, og du vil bli en del av et kompetent team på over 20 medarbeidere som bistår alle de norske bankene og deres kunder.
Å forme fremtidens betalingsløsninger krever sterke personligheter I Nets blir du del av et åpent miljø med dyktige kollegaer. Vi ønsker at alle skal kunne komme som de er og føle på eierskap i Nets. Vi gir deg også friheten til å balansere en spennende jobb med en aktiv hverdag utenfor arbeidet.
Dine viktigste ansvarsområder vil være:
• 1. linje kundesupport gjeldende betalingsløsninger, hovedsakelig via telefon og e-post.
• Utvikle produktkompetanse og sørge for å gi best mulig støtte til Nets kunder og levere på målrettede KPI (klare mål på effektivitet og kundetilfredshet).
• Bidra til utvikling av prosessoptimalisering og produktforbedringer ved å identifisere behov for endringer og potensielle muligheter sammen med teamet.
Vi søker ferdigheter, ambisjoner og den lille personlige twisten som får deg til å lykkes Dine profesjonelle ferdigheter og erfaringer utgjør de fleste av dine kvalifikasjoner, men din personlighet er også avgjørende for å gi Nets det siste lille konkurransefortrinnet.De ønskede kvalifikasjonene til denne stillingen er:
- Utdannelse på Bachelornivå.
- Gode kommunikasjonsegenskaper på norsk og engelsk.
- Erfaring med betalingsløsninger.
- Erfaring med kundeservice via telefon og e-post.
- God kunnskap om privatøkonomi.
- Gode IT-ferdigheter.
- Fordel med kjennskap til SAP og Microsoft Office.
For å lykkes i denne rollen må du være serviceorientert, ha god forståelse for kundens behov og ha evnen til å kommunisere på en profesjonell og oversiktlig måte. Du må også være fremoverlent og ha gjennomføringsevne til å utføre dine oppgaver med engasjement og høy kvalitet. Teamet deres kjennetegnes av samhold og kunnskapsdeling, og derfor bør også du ønske å være en lagspiller på tvers av avdelinger og kulturer, og være samarbeidsvillig i en hektisk arbeidshverdag.
Du vil jobbe ved Nets sitt hovedkontor i Oslo. Det er gangavstand fra Rommen T-banestasjon, og for deg som kjører bil er det gratis parkering. Du vil også få benytte deres fantastiske kantine, der du finner et stort utvalg av varme- og kalde retter. Dette er en heltidsstilling med arbeidstid mellom kl. 08 -- 15:45/16:00. Ønsket oppstart er snarest og dette er i førsteomgang et engasjement på 3 mnd.
Du vil bli ansatt hos StudentConsulting og leid ut til Nets. Vi i StudentConsulting tar første intervju, så dersom du synes dette høres interessant ut oppfordrer vi deg til å søke allerede i dag!
Om bedriften
At Nets, we see easier products and solutions as the foundation for growth and progress -- both in commerce and society. We help financial institutions, businesses and merchants make tomorrow a little easier for their customers while delivering unrivaled security and stability. Powering a tomorrow that’s easier than today. This is what drives us. Working for Nets you’ll become part of an exciting journey.