Trives du med teknisk support og har erfaring med betalingsløsninger?
Ønsker du å bli en viktig bidragsyter på vårt Business Service Team?
Aera tilbyr et hyggelig og uformelt arbeidsmiljøog konkurransedyktige betingelser. Vi holder til i meget representative kontorlokaler på Skøyen, Oslo.
Vi skal gjennom fremtidsrettet, kostnadseffektiv og sikker plattform for betaling og identifikasjon gjøre det mulig for Retail bransjen å utvikle skreddersydde kundereiser og en mer effektiv verdikjede.
Har du erfaring innen teknisk kundesupport?
Aera er i vekst, vi ser derfor nå etter en dyktig kollega som ønsker å utvikle seg videre i et ungt og dynamisk Tech miljø. Du har gjerne bakgrunn fra Retail eller bank/finans sektoren. Har du erfaring med betalingsløsninger så er det en stor fordel!
Hovedfokus i denne rollen er å sikre god kundetilfredshet igjennom effektiv behandling av innkommende saker.
Din arbeidsdag vil blant annet inneholde følgende oppgaver
- Motta saker fra eksterne og interne kunder
- Diagnostisere saker i samarbeid med kunden
- Løse utfordringer i samhandling med interne IT miljø og produkteiere
- Utføre eller overvåke interne leveranser
- Representere selskapet i møter med kunder
- Bidra i den videre utvikling av Business Services
- Bidra som testressurs i testing av nye produkter
Det ønskes at du opparbeider tilstrekkelig kompetanse til å bli superbruker av Aera sine tjenester. Du vil rapportere til leder for Business Service. Arbeidstid er fra 08:00 til 16:00
Du kjenner deg igjen i følgende beskrivelse
- Stor arbeidskapasitet og trives i et hektisk miljø
- Selvgående, proaktiv og fremoverlent
- Serviceinnstilt og har stor fleksibilitet
- Gode norsk og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- Beherske standard Windows/Office applikasjoner - opplæring vil bli gitt
- Trives i et miljø med stor takhøyde
- Kvinnelige søkere oppfordres til å søke
Engasjement med mulighet for fast ansettelse.
Er dette en rolle som trigger og motiverer ? Da håper vi å høre fra deg med en velbegrunnet søknad og CV. Har du spørsmål til stillingen så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med partner i Jobzone, Gro Heitmann.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om bedriften
Aera Payment & Identification ble etablert som en joint venture mellom Coop og NorgesGruppen i 2016 for å ivareta varehandelsaktørenes interesser innen betalingsformidling, samt for å opprettholde dagens høye effektivitet og lave kostnadsnivå for betaling i Norge. Det dreier seg imidlertid ikke bare om betaling, men like mye om å sikre identifikasjon av kunden i butikk. Vi har utviklet en fremtidsrettet plattform med tilhørende tjenester som gjør det mulig for handelen å sikre enda bedre kundeopplevelser og styrket konkurransekraft i markedet.
Aera har ca 40 medarbeidere med høy kompetanse innen betaling og identifikasjon. Vi står nå like overfor utrulling av vår betalingsterminalløsning, mens vi har allerede levert mobilbetaling i snart1 år allerede.