Prosjektleder , HR og administrasjon / økonomi medarbeider
Grunnet økt oppdragsmengde hos kunder søker vi medarbeidere med kompetanse innen prosjektledelse , HR og administrasjon , økonomi / finans/ regnskap.
Arbeidsoppgaver :
- Generelle HR oppgaver / rekruttering
- Oppfølging av sykefravær / rapportering til NAV
- Cost controll / regnskap / økonomi / lønn
Ønskede kvalifikasjoner / egenskaper :
- Du har relevant høyere utdannelse, men lang erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
- Du har flytende norsk - og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig.
- Du har noe erfaring fra relevant arbeid i HR avdeling eller tilsvarende.
- Du har god program- og systemforståelse.
For mer informasjon:
Kontakt : Aase K Skjæveland, tlf. 99 28 89 36 / email: aase@hytech.no
Om bedriften
Hytech Personnel AS er stolte over å ha forsynt næringslivet i Rogaland og Norge forøvrig med dyktige medarbeidere de siste 15 årene. Vi ble skilt ut i fra Hytech AS 01.05.2004. Formålet med dette var å få større fokus og bedre kvalitet på utleie av personell innen industrielle tjenester on- og offshore.
I 2005 etablerte Hytech Personnel egen avdeling for merkantile tjenester.
Våre lokaler er i Skvadronveien 27 på Sola. Vi er åtte fast ansatte i administrasjonen og har en base på 350 medarbeidere. Hver dag er det mellom 120 -180dyktige medarbeidere ute i oppdrag, og søker stadig etter nye dyktige medarbeidere til våre kunder