Digital Virksomhetsstyring i Norske kommuner
Framsikt digitaliserer virksomhetsstyring i norske kommuner med nye og innovative verktøy. Hos oss får du arbeide med den nyeste teknologien, sammen med svært dyktige kollegaer, på et fagområde som har stor betydning for innbyggerne i Norge. Arbeidssted er ett av våre kontorer i Sandvika, Bodø, nyopprettet kontor i Bergen (egen annonse), eller vårt hovedkontor i Bø i Vesterålen.
Ønsker du å jobbe i krysningspunktet mellom IT og økonomi?
Vi har stor etterspørsel etter våre produkter, og vi trenger flere dyktige rådgivere til å bistå norske kommuner og fylkeskommuner med utnyttelse av våre løsninger.
Som rådgiver i Framsikt får du ansvar for å lede prosjekter når nye kommuner tar i bruk Framsikt til sin økonomi- og virksomhetsstyring. Opplæring i bruk av Framsikt-verktøyet er en sentral del av jobben. Vårt verktøy inneholder moduler for analyse, samfunnsplanlegging, handlingsplaner, økonomiplan og årsbudsjett, virksomhetsplaner og rapportering. Vi er godt i gang med utvikling av en ny modul for kommunale planer hvor kommuner skal kunne digitalisere sine kommuneplaner, strategi- og temaplaner samt sikre et effektivt samspill med budsjettprosessen/handlingsplanen.
Du får en viktig rolle med å støtte kommunene i helt sentrale arbeidsprosesser i styringsårshjulet, og du motiveres av å skape praktisk nytte fra god bruk av it-verktøy.
Du vil jobbe sammen med kompetente kolleger som har bred erfaring både med kommunal virksomhetsstyring og Framsikt.
Vi er på jakt etter kandidater som har dette:
- Du synes det er spennende med kommunal virksomhetsstyring og har flere års erfaring. Vi søker rådgivere som har erfaring med enten budsjett- og økonomirapporteringsprosesser eller har erfaring fra arbeid med kommuneplaner/temaplaner/virksomhetsplaner. Gjerne begge deler.
- Du liker deg i rollen som rådgiver og har anlegg for å drive god og effektiv opplæring og innføring av våre løsninger hos kunde.
- Du er interessert i bruk og utnyttelse av moderne digitale verktøy.
- Du er strukturert og klarer å håndtere mange samtidige aktiviteter.
Om du kjenner deg igjen i dette, bør du ta en samtale med oss!
Vi tilbyr: .
Et åpent og hyggelig arbeidsmiljø, støttende kollegaer. konkurransedyktige betingelser og karrieremuligheter i en voksende kunnskapsbedrift, hvor du får jobbe med innovasjon og moderne teknologi.
Vi arbeider mye digitalt både med kunder og innad i Framsikt. Framsikt har hovedkontor i Bø i Vesterålen samt avdelingskontor i Sandvika utenfor Oslo, og Bodø. I normale tider vil det bli noe reisevirksomhet til disse kontorene. Noe reisevirksomhet til kunder må også påregnes.
Arbeidssted:
Arbeidssted er ett av våre kontorer i Sandvika, Bodø, Lillehammer, eller vårt hovedkontor i Bø i Vesterålen. Det er også mulig å kombinere med hjemmekontor. Skriv i søknaden hvor det er aktuelt for deg å jobbe utifra.
Om bedriften
Kommune-Norge er den største produsenten av velferdstjenester til det norske folk, og forvalter svært store ressurser. Framsikt ble etablert i 2014, og målsettingen var å etablere nye digitale verktøy som bistår kommunene i å utnytte disse ressursene enda bedre, til det beste for sine innbyggere. Siden oppstarten i 2014 har vi vokst til over 50 ansatte, og vi har over 150 kommuner og fylkeskommuner på kundelisten.
Gode tilbakemeldinger fra kundene våre og flere produkter klare for salg gjør at vi er på jakt etter flere dyktige medarbeidere til Framsikt. Vi ønsker å bygge Framsikt-laget med en god blanding av erfarne og nyutdannede. Vi er på jakt etter deg som synes det er spennende med innovasjon og nyutvikling, og som blir motivert av å skape gode kundeopplevelser og praktisk nytte.
Hos oss får du jobbe med den nyeste teknologien, i den heftigste naturen, sammen med svært dyktige kollegaer, og på et fagområde som har stor betydning for innbyggerne i Norge.