Kundebehandler
Trives du med en kombinasjon av administrative oppgaver og kundekontakt? Liker du å hjelpe folk og finne gode løsninger? Trives du med telefon og PC som arbeidsverktøy? Da er kanskje du den rette kandidaten for vår kunde? Dette er i første omgang et engasjement med mulighet for fast stilling. Arbeidstid: 08.00-16.00 mandag til fredag.
4878 Grimstad
Referansenr.: 4611600276
Stillingsprosent: 100%
Engasjement
Søknadsfrist: 05.02.2023
Arbeidsoppgaver
- Behandling av e-post vedr. abonnement, savnet post, videreformidling av betalingshenvendelser etc.
- Følge rutineskriv
- Besvare innkommende telefoner
- Administrative oppgaver
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra administrativt/merkantilt
- Erfaring fra kundebehandling/kundeservice er et pluss
Personlige egenskaper
- Løsningsorientert og serviceinnstilt
- Evne til å jobbe både selvstendig og samtidig være en god lagspiller
- Bra fremstillingsevne på Norsk skriftlig og muntlig
- Gode datakunnskaper
Vi tilbyr
- Trivelig arbeidsmiljø
- Utviklingsmuligheter på sikt
- Gratis parkering
Kontaktinformasjon
Beathe Berthelsen, Stillingsansvarlig, Activepeople AS, 91 89 43 14Arbeidssted
Hasseldalen 24878 Grimstad
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Activepeople ASReferansenr.: 4611600276
Stillingsprosent: 100%
Engasjement
Søknadsfrist: 05.02.2023
Om bedriften
Activepeople er et anerkjent rådgivnings- og rekrutteringsselskap med tre forretningsområder; organisasjons- og lederutvikling, rekruttering og personalutleie. Vi bistår virksomheter med å rekruttere, beholde og utvikle menneskene i organisasjonen. Siden oppstarten i 2001 har vi etablert et solid konsept, en sterk merkevare og et godt omdømme. Dette danner grunnlaget for en ambisiøs satsing på fremtiden. Les mer på www.activepeople.no