Sartor søker nå etter selger med intresse for service og teknologi!
Hei!
Er du den som slekt og venner kommer til når de har problemer med teknologi?
Hvis du liker å hjelpe til og kunne tenke deg å bli spurt enda oftere, bør du lese videre:
Vi søker akkurat nå etter en selger på 20% (tilsvarende 7,5 time per uke i gjennomsnitt) til vår butikk på Sartor Storsenter.
I kundenes øyne er vi de beste i bransjen når det gjelder de ansattes kunnskap og fleksibilitet. Vi er dessuten den butikkjeden som ifølge kundene gir raskest service.
Dette tror vi helt og holdent skyldes våre medarbeideres evne til å løse kundenes problemer på best mulig måte!
For å passe og trives i stillingen må du være:
Interessert i teknologi! - Det er alt. Med fantastiske kolleger og verktøy i form av både en introduksjonsuke i Oslo og opplæringsportal med onlinekurs, lærer du mer og mer for hver dag som går.
Serviceinnstilt! - Du er genuint opptatt av salg og møtet med kunden. Og du ser det som en spennende utfordring at hver kunde skal forlate butikken med et smil om munnen, uansett kjøp eller ikke.
Målrettet! For oss er ikke tidligere erfaring nødvendig -- vi legger stor vekt på utviklingen din og at du vokser i rollen som selger med de personlige egenskapene dine i bunn. Enten ambisjonen din er å jobbe hos oss ved siden av studiene dine, eller på sikt å vokse internt i bedriften (i dag rekrutteres 70 % av alle lederne våre internt), skal du føle at du utvikler deg hos oss.
- Arbeidet er lagt til både hverdager og helger.
- Stillingen blir besatt i mars.
- Søknader behandles forløpende.
Lønn: etter avtale. I tillegg tilbyr vi et spennende bonussystem
Vi ser frem til å motta søknaden din!
Patrik, HR-medarbeider
Dan, Butikksjef: Sartor
Om bedriften
Kjell & Company har eksistert i Sverige siden 1988 og høsten 2015 åpnet vi våre første butikker i Norge!
Vi kommer med en sterk bedriftskultur og en vinnermentalitet hvor vi ønsker å bli alle nordmenns førstevalg når det gjelder å få det digitale hjemmet med nettverk, mobiltelefoner, nettbrett m.m. til å fungere optimalt. Vi har det mest komplette utvalget av tilbehør, og i Sverige regnes vi for å ha den beste kundeservicen og den beste kompetansen innen vår bransje.
Butikkene våre er ikke varehus, men heller små personlige butikker der salget skjer over disk. Bak butikkmiljøet har vi et omfattende lager hvor vi har et par kilometer med lagerhyller for å få plass til vårt 10.000 artikler store sortiment.
Vi har 15 butikker fordelt på 10 steder i Norge, 104 butikker i Sverige, hovedkontor i Malmö, og et innkjøpskontoer i Shanghai.
Vi har nesten 1000 ansatte.
//