Rådgiver helse og mestring
Stillingsannonsen er inaktiv.Lunner kommune
Lunner rådhus
Lunner kommune skal gi bærekraftige tjenester med god kvalitet til innbyggerne. Det kreves kontinuerlig utvikling for å møte fremtidens tjenestebehov, innen økonomiske rammer. Det stilles derfor store krav til ledelse og økonomistyring. Kommunen skal utvikle et verktøy for utvikling av tjenestenivåene og for kostnadskontroll i tildeling av tjenester. Rådgiver vil ha overordnet ansvar for utvikling og implementering av verktøyet og digitale løsninger i tjenesten.
Arbeidsoppgaver/ansvarsområde
• Ansvar for utvikling av system og rutiner for saksbehandling i tildeling av tjenester
• Implementere verktøy for kostnadskontroll og utvikling av tjenestenivåer
• Sikre utvikling og implementering av digitale løsninger i tjenestene
• Støtte lederne i økonomistyring og gevinstrealisering
• Anbefale tiltak for å sikre drift innen budsjettramme
• Utarbeide analyser som grunnlag for strategiske veivalg
• Kvalitetssikre innkjøpsavtaler og beregning av refusjoner og vederlag
• Kvalitetssikre rapportering og virksomhetsstyring
Kvalifikasjonskrav
• Relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivå
• Kompetanse innen økonomi, metodikk, analyse og rapportering
• Kompetanse og interesse for å sette seg inn i helseøkonomi
• God virksomhetsforståelse, strukturert og nøyaktig
• Kompetanse og erfaring fra med digitale verktøy, herunder velferdsteknologi
• God kunnskap om bruk av IKT-verktøy
• Erfaring og kjennskap til offentlig forvaltning er en fordel
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
• Evne til strategisk overblikk, strukturert og nøyaktig
• Engasjert og resultatorientert
• Ansvarsbevisst og selvstendig, tar initiativ og leverer i tide
• Gode samarbeidsevner - lagspiller
• Stor arbeidskapasitet
Stillingen rapporterer til kommunalsjef.
Politiattest
Den som blir ansatt må levere tilfredsstillende politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, før tiltredelse i stilling.
Lønns- og arbeidsvilkår
Vi kan tilby:
• En spennende og utfordrende jobb med gode utviklingsmuligheter i et trivelig arbeidsmiljø
• Gode låne- og pensjonsordning gjennom KLP
• Fri gruppelivs- og ulykkesforsikring
• Lønn etter avtale
For stillingene gjelder de til en hver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglementer.
Søknad sendes
Søknad sendes via vårt elektroniske søknadssystem. Dersom du har behov for hjelp til dette kan du ta kontakt med vårt servicetorg på 61 32 40 00 eller komme innom Lunner rådhus, Sandsvegen 1, 2740 ROA.
Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne, bes begrunne dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før søkerlisten offentliggjøres. jf. offentleglova § 25 annet ledd.
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Lunner kommune
Adresse
Vannebos veg 151, 2743 Harestua
Lunner kommune -- Nær naturen -- nær byen! Lunner kommune ligger i Viken fylke og har sentral beliggenhet, med kort avstand til Gardermoen og Hønefoss, i skjæringspunktet mellom by og bygd. Sentralt i samfunnsplanleggingen i vår kommune er befolknings- og tettstedsutvikling, klima og energi, folkehelse og næringsutvikling. Helse og mestring i Lunner kommune består av institusjon, hjemmebaserte tjenester, forvaltning, tilrettelagte tjenester, psykisk helse og rusoppfølging.Virksomhetene er inne i en spennende utvikling, med fokus på forebygging, hverdagsmestring, kompetanse og tjenesteutvikling. Nye omsorgsboliger på Roa og nytt helse- og omsorgssenter på Harestua er tatt i bruk. Kommunen har også etablert nye boliger for personer med behov for tilrettelagte tjenester.
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Offentlig
Sist endret: 28. april 2021
Hentet fra: Lunner kommune
Referanse: stilling.lunner.kommune.no/recruitment/opening?0?637
Stillingsnummer: c349a2ad-5d54-45da-b9c0-bd26442053e9