Resepsjons- og kontormedarbeider
Org. nr: - Stillingsident: 4391049235 Presentasjon av stillingen:
Vi søker en engasjert og dyktig resepsjons- og kontormedarbeider til administrasjonsavdelingen ved Etat for inkludering, med arbeidssted på Nygård skole.
Etat for inkludering består av 3 resultatenheter; Introduksjonssenteret for flyktninger, Tolketjenesten og Nygård skole. Formålet med etaten er å samle og videreutvikle tjenestene som jobber med bosetting av nyankomne flyktninger, kvalifisering til deltakelse i arbeids- og samfunnslivet samt å bidra til at tjenesteytere i Bergen kommune blir gjort i stand til å ivareta sin informasjonsplikt overfor ikke-norskspråklige brukere.
Administrasjonsavdelingen skal bidra til en profesjonell, likeverdig, fleksibel og effektiv tjenesteleveranse for ledelsen, ansatte og deltakere/elever. Avdelingen yter tjenester innen økonomi, HR, IKT/ IKT-drift, resepsjon/ekspedisjon og bygg-drift til alle enheter i etaten.
Nygård skole er et voksenopplæringssenter som har ansvar for opplæring i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere i henhold til Introduksjonsloven og grunnskole for voksne i henhold til Opplæringslovens (for tiden ca. 1700 elever).
Skolen holder til i Lars Hilles gate 16a og Teatergaten 34, og har resepsjon i begge byggene. Den utlyste stillingen vil ha kontorplass i begge disse resepsjonene. Det ønskes snarlig tiltredelse.
Arbeidsoppgaver
- Betjening av resepsjon
- Svare på telefonhenvendelser og e-poster.
- Forefallende kontorarbeid (innkjøp, faktura, registrering og arkivering).
- Noe fleksibilitet rundt arbeidstid må påregnes.
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra resepsjonsarbeid og saksbehandling ønskes.
- Fagbrev innen administrasjon eller handel- og kontorfag.
- Ønskelig med bachelor
- Gode IKT-kunnskaper.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
- Kommuniserer godt muntlig og skriftlig på engelsk.
- God språkforståelse, og behersker gjerne ulike språk.
- Gode samarbeidsevner og trives med å jobbe i team.
- Positiv og serviceinnstilt holdning.
- Stor arbeidskapasitet, og må trives i et hektisk arbeidsmiljø.
- Evne til å ta beslutninger samt bevare roen på travle dager.
- Fleksibel, ryddig og strukturert.
Personlige egenskaper
- Effektiv og løsningsorientert.
- Liker å arbeide med mennesker.
- Trives med å tilrettelegge for andre.
- Stor lærevilje og evne til raskt å ta til seg ny kunnskap.
Vi tilbyr
- Utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i en etat med et viktig samfunnsansvar.
- Et hyggelig arbeidsmiljø med deltakelse i en administrasjonsavdeling med stort fagnettverk.
- Dyktige og engasjerte medarbeidere.
- 100% stilling.
- Lønn etter avtaleverket.
- Gode forsikrings-, låne- og pensjonsordning.
Kontaktinformasjon
Anne - Lisbeth Øxenbjerg, Avdelingsleder, 99 51 97 92
Carjet Demir, Administrasjonsleder, 48 14 67 07
Arbeidssted
5006
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Bergen kommune
Referansenr.:4391049235
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 30.05.2021
Om bedriften
Bergen kommune søker motiverte medarbeidere som er kompetente, åpne, pålitelige og samfunnsengasjerte. Kvalitet i tjenestene skapes gjennom godt arbeidsmiljø og mangfold blant ansatte.