Vi søker etter en Senior Specialist Sales Support til vårt kundesenter!
Vi i Circle K Norge gjør vårt beste for at kundene våre skal ha god service og opplever at vi gjør det enkelt for dem i hverdagen.
Vi ser etter deg som er engasjert, strukturert og teknisk anlagt kundeservicemedarbeider som ønsker å jobbe med forretningskunden og vårt brede salgsapparat. Du vil være i en avdeling som har en kultur der informasjonsdeling, lagspill og hvor kunden står i fokus er gjennomgående. Vi jobber mot felles mål og du blir del av en arbeidsplass der din innsats blir verdsatt og synlig i avdelingen.
Arbeidsoppgaver:
- Kundekontakt/kundeservice over telefon.
- Bistå og støtte vårt salgsapparat.
- Kundekontakt til våre større B2B kunder.
- Utarbeide rapporter fra salgsverktøyene vi benytter.
- Bidra til utvikling og effektivisere etablerte og nye arbeidsformer.
- Reklamasjonshåndtering.
Vi ser etter deg som:
- Liker å ha varierte arbeidsoppgaver i løpet av hverdagen.
- Er pliktoppfyllende og proaktiv.
- Har interesse for kundeservice og er serviceminded av natur.
- Er ansvarsfull, initiativrik og utadvendt.
- Har evnen til å spille andre god gjennom godt teamarbeid.
- Gjerne har erfaring fra kundeservice.
- Gjerne har erfaring fra programvarene JDE, Salesforce og Office 365.
- Er god i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.
Det er stor takhøyde og uformelt arbeidsmiljø, latteren sitter løst og ditt engasjement vil ha stor innvirkning på kulturen. For oss er et trivelig arbeidsmiljø blant annet free seating i lokaler med god atmosfære, som tilrettelegger for samarbeid på tvers i selskapet. Vi mener at en god kopp kaffe og en prat med gode kollegaer er med å forbedre, endre og stadig finne de beste løsningene for kundene våre.
Stillingen rapporterer til Senior Manager Salgs support og kundeservice og er en del av forretningssalget til Circle K Norge AS.
Søknadsfrist: 25.03.19
Kontaktperson: Helene Børtnes
Telefonnummer: 92415614
Come grow with us!
Vi ser frem til å motta din søknad!