Saksbehandlar i Rus- og psykisk helsetjeneste - ROP
Beskrivelse av arbeidsplass
Rus- og psykisk helseteneste er ei kommuneomfattande verksemd delt inn i 5 einingar med litt over 100 årsverk fordelt
på ca. 125 tilsette.
Sør:
Yt helsetenester og gir praktisk bistand til personar med psykiske og/eller ruslidingar frå Vea og sørover. Turnus med
kveld og helgevakter. Lokalisert I Åkrehamn.
Nord:
Yt helsetenester og gir praktisk bistand til personar med psykiske og/eller ruslidingar frå Kopervik og nordover. Turnus
med kveld og helgevakter. Lokalisert på Avaldsnes.
MO:
Kommuneomfattande tiltak til personar med rusproblem, yt helsehjelp, henviser til behandling, bustadoppfylging
og lågterskeltilbod. Tiltaket inkluderer Pilehagen. Turnus med kveld og helgevakter. Lokalisert i Kopervik.
Østremtunet inkludert natteneste:
Døgnbemanna omsorgsbustad for personar med psykiske lidingar. Turnus med kveld, helg og natt. Lokalisert på
Bygnes.
Dag og Aktivitet:
Kommuneomfattande tiltak. Gir aktiviseringstilbod og fritidstilbod på dag og kveld. lokalisert fire plasser, Åkrehamn,
Vea, Kopervik og Avaldsnes. Ansvar for Rask psykisk helsehjelp og psykososial støtte i kriser.
Utlyst stilling er plassert direkte under verksemdsleiar og vil ha oppgåver relatert til alle einingane. Fysisk plassert i
Kopervik, men må og forventa å jobba ute i einingane.
Dagtidsstilling, 37,5 timar pr. veke.
Ansvarsområde
Stillinga vil jobba svært tett på verksemdsleiar og 5 avdelingsleiarar med for å få på plass, utvikla, revidera og kontrollera vårt kvalitetssystem, våre brukarundersøkingar, informasjonsarbeid, planlegga og organisera kurs for ansatte osb.
Gjennomføra rutineendringar i verksemda.
Utføra internkontrollrutinar som er innført, bl.a. journalansvarleg oppgåver.
Ha oversikt over verksemda sine kartleggingsverktøy.
Bistå i opplæring av nye tilsette.
Kunna bistå leiing og merkantil i høve til oppgåver som må skje fortløpande som postregistrering, arkiv, innkjøp, attestering, lønskøyring, osb.
Arbeidsoppgaver
Fagleg utviklingsarbeid,
Kvalitetsarbeid,
Informasjonsarbeid, blant anne laga presentasjon av verksemd, avdelingar, tilbod og aktivitetar og andre hendingar i
verksemd og publisera på nett.
Utvikla og systematisk gjennomføra brukarundersøkingar i verksemda.
Organisera årlege kartleggingar i Brukerplan.
Nytta eksisterande og utvikla nye kartleggingsverktøy i verksemda.
Periodevis bistå avdelingsleiarar / sosialkonsulentane med sakshandsaming når det er aktuelt.
Kvalifikasjoner
Helse og/eller sosialsfagleg utdanning på høgskulenivå.
Aktuelle utdaning kan vera sosionom, barnevernspedagog, sjukepleiar, vernepleiar eller liknande.
Erfaring frå kommunal sakshandsaming er ein fordel.
Erfaring frå arbeid innan rus og psykiske helsetenester er ein fordel.
Svært gode evner til kommunikasjon.
Svært gode datakunnskapar, evne til å setja eg inn i nye datasystem.
Svært god skriftleg framstillingsevne er naudsynt.
Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne.
Personlege eigenskapar er avgjerande og vil bli tillagt like stor vekt som formell kompetanse.
Sakshandsmar må både kunna jobba sjølvstendig, og kunna samarbeida med dei avdelingsleiarane og verksemdsleiar og sjå på drift av heile verksemda som sitt arbeidsområde. Det betyr at ein i det dagleg må vera villig til å hjelpa til med utfordringar i alle einingar, ta på seg nye oppgåver, osb.
Personlige egenskaper
Vi vektlegger at vårt personale har evne til:
- samarbeid, fleksibilitet, kreativitet og serviceinnstilling
- å jobbe målrettet og resultatorientert
- å gi og ta imot veiledning
- å arbeide selvstendig og strukturert
Vi kan tilby
- faglige utfordringer i et positivt arbeidsmiljø
- gode pensjons- og forsikringsordninger
- generelle lønnsplasseringer i henhold til Hovedtariffavtalen
Slik søker du
Karmøy kommune mottar bare elektroniske søknader, se under avsnittet Søk til høyre. Ta kontakt med servicetorget på rådhuset eller NAV dersom du trenger hjelp til å søke elektronisk.
Om bedriften
Karmøy kommune ligger i Nord-Rogaland og er regionens største kommune med mer enn 42000 innbyggere. Hos oss finner du et godt bo- og oppvekstmiljø og et rikt kultur- og fritidstilbud. Vi legger vekt på å yte god service og høy kvalitet på alle våre tjenester.I kommunen er det ca 3000 ansatte i hel- og deltidsstillinger og kvalitet, respekt og ansvar er verdiene som ligger til grunn for vår organisasjon.Karmøy kommune - kommunen som vil at du skal lykkes