Ing., siv.ing., jurist eller arkitekt med interesse for byggesaksbehandling
Org.nr.: Stillingsident: Presentasjon av stillingen :
Vi søker etter ing., siv.ing., jurist eller arkitekt med interesse for byggesaksbehandling
Om seksjonen
Som ansatt i seksjon for klima, byggesak og arealforvaltning vil du bli en del av et bredt faglig, kvalifisert og godt sosialt miljø. Seksjonen består av enhet for geodata, arealplan, overordnet planlegging og miljø, landbruk og byggesak. På enhet for byggesak har vi i dag tverrfaglig kompetanse og det er totalt 16 stillinger.
Vi søker etter ing., siv.ing., jurist eller arkitekt med interesse for byggesaksbehandling. Du har gjerne erfaring med byggesak eller annen kommunal eller statlig forvaltning og har visjoner om å bidra i samfunnsutviklingen. Nyutdannede oppfordres også til å søke.
Stillingsinformasjon
Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: Vikariat
Arbeidstid: Dag
Stillingen ønskes besatt så snart som mulig.
Kvalifikasjoner / personlige egenskaper
Bachelor/master i teknologi, arkitektur, rettsvitenskap eller tilsvarende. Annen relevant utdanning kan vurderes. Relevant erfaring kan kompensere for master
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Evne til å se detaljer og helhet
- Serviceinnstilt
- Trives med høyt arbeidstempo
- Evne til å jobbe selvstendig
- Gode samarbeidsevner og tilpasningsevne
- Tar ansvar
- Har gjennomføringsevne
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Bidrar til et godt arbeidsmiljø
Ønskelig med
- Erfaring fra byggesaksbehandling eller annen offentlig forvaltning, gjerne klagebehandling
- Kjennskap til plan- og bygningsloven og offentlig forvaltning
Arbeidsoppgaver
Stillingens arbeidsområde vil i hovedsak være:
- Behandle bygge- og delesaker, forberede saker til politisk behandling
- Veiledning av publikum og fagpersoner i byggebransjen
Vi bruker Acos Websak som saksbehandlingsverktøy og Winmap som kartverktøy.
For stillingen tilbyr vi
Spennende faglige utfordringer
- Mulighet til faglig utvikling
- Fleksitidsordning
- Gode dataverktøy
- Gode pensjons og forsikringsordninger
- Et aktivt bedriftsidrettslag med bredt tilbud
- Bedriftshytte
- Lønn etter avtale
Lønn
Stillingene er plassert i kommunens lønnsregulativ i henholdt til gjeldende tariffavtale.
Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.
Andre opplysninger
Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.
Kontakt: Enhetsleder Mette-Marit Juel Gulliksen 33 41 63 78/99 04 91 49.
Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Mette-Marit Juel Gulliksen, Tlf: +47 33416378, Mobil +47 99049149, Epost: Mette.Juel.Gulliksen@sandefjord.kommune.no
Om bedriften
Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har nær 64 000 innbyggere og 5500 ansatte. Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.