Førstekonsulent/spesialkonsulent i team Regnskap og anskaffelse - Servicesenteret
Stillingsannonsen er inaktiv.Bærum kommune
1338 Sandvika
Org. nr: - Stillingsident: 4097064777 Presentasjon av stillingen:
Er du vår nye medarbeider?
Servicesenter er kommunens førstelinjetjeneste og svarer på alle spørsmål innen HR, lønn, anskaffelse og regnskap. Vi har fokus på kontinuerlig forbedring, hensiktsmessig samspill med øvrige administrative støtteenheter og bedre selvbetjeningsløsninger for ansatte. Vi er tilgjengelige for våre brukere i ordinær arbeidstid, og på telefon 09:00-15:00.
Vår ambisjon er å bli best på service!
En av våre medarbeidere har permisjon og vi søker derfor en ny medarbeider til Servicesenterets regnskap og anskaffelsesteam. Brenner du får regnskaps- og innkjøpsfaget og er genuint interessert i å hjelpe andre - da er du kanskje den rette medarbeider for oss!
Som medarbeider i Regnskap/anskaffelse teamet bidrar du til at ansatte og også innbyggere i Bærum kommune får god bistand og en positiv opplevelse ved første kontakt med Servicesenteret. Vi har ledig et vikariat til 31.07.2020 med oppstart så snart som mulig.
Arbeidsoppgaver
¿ Veilede og gi råd i forbindelse med enklere innkjøp i henhold til innkjøpshåndboken, samt kontere bestillinger
¿ Veilede og gi råd om rammeavtaler og bestillinger i henhold til avtalene
¿ Veilede om fagrelaterte lover og regler
¿ Besvare henvendelser fra innbyggere om eksempelvis fakturaer, purringer, inkassovarsler, ønske om eFaktura og/eller Avtalegiro
¿ Bistå med enkel avviksbehandling på inngående faktura/oppslag leverandørreskontro
¿ Veilede og gi råd i enklere regnskapsfaglige oppgaver, samt hvordan finne og bruke rapporter i tilgjengelige regnskapssystemer
¿ Generell veiledning/opplæring i systemer, maler, interne rutiner og tilgjengelig informasjon
¿ Gi råd om rutiner for autorisasjoner og tilganger til sentrale administrative systemer, for ledere og medarbeidere, samt feilsøking ved eventuelle feil
¿ Bidra til at regnskap og anskaffelse relatert informasjon til ansatte og ledere er riktig utformet og tilgjengelig
¿ Bidra til å utvikle Servicesenteret og oppgaver iht. Servicesenterets ansvarsområder
Kvalifikasjoner
Som konsulent har du:
¿ erfaring med innkjøpsprosesser og en helhetlig forståelse for prosessen innkjøp til betaling
¿ god kjennskap og erfaring med enklere innkjøp og bestillinger i E-handel
¿ god regnskapsforståelse (kontering) og en helhetlig forståelse for økonomi- og regnskapsområdet med tilhørende prosesser
¿ tilstrekkelige data kunnskaper i system som Basware, Factum og Epos og interesse for å sette deg inn i nye digitale løsninger
¿ god erfaring fra service og brukerkontakt på telefon og i digitalt sakssystem
¿ god erfaring med å formidle løsninger på en pedagogisk måte, både muntlig og skriftlig
¿ erfaring av å jobbe i team, men også selvstendig
¿ krav om dokumentert norsk kompetanse på minimum B2 ¿ nivå
Det er en fordel om du har kjennskap til noen av de andre fagområdene i Servicesenteret
Det vil bli lagt særlig vekt på personlig egnethet og evne til fleksibilitet.
Lang relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet.
Utdanningsnivå
Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad
Personlige Egenskaper
Vi søker etter deg som:
¿ blir motivert av å jobbe i team og gjøre andre gode
¿ er resultat- og løsningsorientert
¿ har pedagogiske evner
¿ er flink til å formulere deg både muntlig og skriftlig
¿ er endringsorientert / endringsvillig
¿ er nysgjerrig på nye tekniske løsninger
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
¿ Spennende og varierte arbeidsoppgaver
¿ Et trivelig arbeidsmiljø og mulighet for å utvikle seg tverrfaglig
¿ Kompetanseutviklingsstipend
¿ Offentlig tjenestepensjonsordning
¿ Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
¿ Vitnemål og attester tas med på intervju.
¿ Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
¿ Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25).
Kontaktinformasjon
Lill Harriet Drivvoll, Tlf. 67504050
Nina Wilhelmsen, Tlf. 67504050
Arbeidssted
Sandvika
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Bærum kommune
Ref. nr.:4097064777
Stillingsbrøk: 100%
Vikariat, Heltid
Sluttdato: 31.07.2020
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 31.07.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4097064777&company_id=3437489211&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Bærum kommune
Adresse
Arnold Haukelands plass 10, 1338 Sandvika
Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner -- både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.
Sammen skaper vi fremtiden
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 1. august 2019
Hentet fra: webcruiter
Referanse: 4097064777_Bærum kommune_webcruiter
Stillingsnummer: bd3f7306-e959-4145-b480-ecd07d5680ee