Volte søker Customer Success Manager
Volte er den nye strømtjenesten til BKK. Målet vårt er å gjøre energi til bedrifter og borettslag helt ukomplisert. Dette målet skal vi oppnå på vår egen måte i en bransje som virkelig trenger det. Vi har på kort tid bygget opp strømtjenesten vår og allerede skapt overskrifter. Vi har solgt strømtjenester til både små og store kunder. For å sette Volte og tjenestene våre på kartet og vokse raskere, trenger vi en customer success manager med stå-på-vilje og positivitet som skaper tillit hos kundene og kan ta Volte til nye høyder. Hos oss vil du spille en sentral rolle i å sikre våre kunders totalopplevelse. Du vil jobbe tett sammen med storkundeansvarlig, digital markedsfører, kundeservice og forretningsutviklere.
Noen av hovedoppgavene for stillingen er følgende:
· Ta eierskap til kundene og hjelpe de med å oppnå en enklere energihverdag med våre tjenester - fra onboarding og gjennom hele kundeforholdet
· Ha fullstendig oversikt over vår kundedatabase
· Forbedre, drive og følge opp kundeprosesser
· Bidra til utvikling av Voltes salgs- og markedsarbeid
Hvorfor du bør velge oss:
· Du blir en del av et sterkt tverrfaglig team som jobber med de nyeste teknologiene og verktøyene som gir fart, læring og konkurranseevne.
· Volte er strukturert som et oppstartsselskap i BKK-konsernet, og du vil oppleve både oppturer og nedturer, men aldri alene! Sammen med Simen (CEO), Kjartan (CTO), Stina (COO), Rashmi (Devops), Jesus (Devops) og Morten (PM) er latter, energi og støtte nær.
· Du får en sentral rolle i å bidra til at Volte kan bli en viktig aktør i fremtidens energiløsninger.
· Volte har på sine satsingsområder svært høy faglig kompetanse. Vi forventer at du bidrar med ditt og lover at vi deler på vårt. Du vil vokse og videreutvikle deg i stillingen, det garanterer vi.
· På avdelingsnivå blir du med i et av de største in-house innovasjonsmiljøene i Norge som jobber for å lage fremtidens elektriske, digitale og bærekraftige løsninger.
· Gode pensjonsordninger og et bredt aktivitetstilbud i BKK-konsernet.
· Helt nye lokaler i Skipet.
Vi håper på at personen som søker:
· Er et ja-menneske med struktur, høy arbeidskapasitet og positiv innstilling
· Er selvgående, men jobber godt i et team
· Henter motivasjon og energi fra teamets fremfor egen suksess
· Evner å bygge tillit hos kunden
· Ser kundens behov, og setter sin ære i å finne riktige løsninger
· Ser muligheter på tvers av behov, ut over Volte, og kan innovere på toppen av disse
· Blomstrer i et miljø med hurtige og hyppige endringer
· Forstår at i et oppstartsselskap må alle trå til på store og små oppgaver
· Ønsker å ta del i den fantastiske erfaringen det er å være med på å bygge opp et nytt selskap
Hvilken bakgrunn/erfaring(er) kan være en styrke?
· Salgserfaring
· Bransjeerfaring teknologi/energi/rådgivning en fordel, men ikke en forutsetning
· Erfaring med forretningsutvikling
· Entreprenørskap er en fordel, men ikke en forutsetning
Hvis du ser at dette er treffende beskrivelse av deg og du har spørsmål eller bare rett og slett lyst til å søke, så ta kontakt med oss!
Om bedriften
BKK AS er morselskap i BKK-konsernet. Selskapet består av staber som setter krav og følger opp forretningsvirksomheten i datterselskapene.