Ønsker du å jobbe som teknisk prosjektleder for digitale løsninger?
Som teknisk ansvarlig hos vår kunde vil du jobbe med kontinuerlig forbedring og nyutvikling av digitale løsninger. Vi har et høyt ambisjonsnivå for våre digitale tjenester, og du blir en av våre spydspisser innen smidig metode som vil hjelpe oss på veien mot å lage enkle og velfungerende tjenester som ivaretar forbrukernes interesser.
Du ønsker å bygge gode løsninger, du tenker langsiktig og helhetlig og er opptatt av effektivt samarbeid på tvers av fag og avdelinger. Hos oss vil du delta i sentrale prosjekter som er viktige for forbrukerne innenfor ulike markeder. Stillingen er en ettårig prosjektstilling og rapporterer til leder for digitale tjenester.
Forbrukerrådets visjon er å gi forbrukerne makt og mulighet til å ta gode valg , og som ansatt hos oss blir du en del av et engasjert og forbrukerorientert fagmiljø som deler kunnskap og jobber tett sammen mot visjonen. Du påvirker samfunnsutviklingen, og du vil få viktige oppgaver med mye ansvar.
Tar du utfordringen?
Dette er et engasjement på ca. 1 år, med snarlig oppstart.
Arbeidsoppgaver
Dine hovedarbeidsoppgaver og ansvarsområder vil være å:
- være teknisk ansvarlig for to eller flere tjenester og jobbe tett med tjenesteansvarlige (produkteier) og utviklingsteam for å sikre at løsningene våre har teknisk og faglig kvalitet
- forstå forretningssidens krav, utarbeide teknisk veikart og sørge for at løsningene er i henhold til gjeldende målarkitektur
- delta i alle faser knyttet til en tjenestes livsløp, inkl. innsiktsarbeid og løsningsforslag
- bidra i utvikling av tydelig retning og prioriteringer for utvikling og forvaltning av tjenester
- bidra til samarbeid og læring på tvers av tjenester, fag og avdelinger
- følge opp leverandører og lede utviklingsteamet
- bidra med å strukturere og forbedre våre arbeidsprosesser
Ønskede kvalifikasjoner
For at du skal kunne gjøre en god jobb for vår kunde må du være:
- godt kjent med webteknologi og rammeverk
- sterk på utviklingsprosesser, smidig metodikk, Scrum m.m.
- trygg med norsk og engelsk som arbeidsspråk både skriftlig og muntlig
I tillegg må du ha høyere IKT-utdannet fra universitet eller høyskole og har minimum 1 års relevant arbeidserfaring (gjerne som utvikler, teamleder eller teknisk ansvarlig). Erfaring innenfor fagfeltet kan kompensere for manglende formell utdanning.
Det er en bonus om du:
- kjenner til Amazon Web Services, Java og Wordpress
- har konsulenterfaring
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som er:
- nysgjerrig, innovativ og forbedringsorientert
- strukturert, har gode samarbeidsevner og er en god kommunikator for å minske gapet mellom forretningen og IT
- en sterk lagspiller med evne til å dele kunnskap og erfaringer med andre kolleger
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
Du vil hos vår kunde få:
- jobbe i et hyggelig og inkluderende miljø
- være med på spennende endringer organisasjonen står overfor
- konkurransedyktige betingelser
- jobbe sentralt midt i Oslo i hyggelig lokaler
Var dette interessant? Ring oss gjerne for mer informasjon om stillingen.
Om bedriften
Azets People er spesialister på utleie og rekruttering til stillinger innenfor økonomi og regnskap, lønn og HR, IT og web.
Azets er et teknologidrevet kunnskapshus med røtter i Norden. Vi tilbyr fleksible finansielle og administrative tjenester til et bredt spekter av bedrifter. Gjennom data, teknologi og innsikt, tilfører vi mer verdi til kundene våre.
Azets er en del av CogitalGroup en internasjonal gruppe for forretningstjenester.