Kommunikasjons- og administrasjonsmedarbeider
Arbeidsoppgaver
Lederstøtte for ledelse og bistå med ulike administrative arbeidsoppgaver
Delta i vedlikehold og oppdatering av bedriftens intranett og webside
Utarbeidelse av presentasjoner, pressemeldinger og annet
Oppdatering og vedlikehold av databaser og arkiv
Ansvarlig for "driften" av kontoret og utstrakt kontakt med vaktmester, huseier og evt andre leverandører
Koordinering av events og ulike tilstelninger
Annet forefallende kontorrelatert arbeid i funksjonen
Ønskede kvalifikasjoner
Utdannelse innen kontor, økonomi og administrasjon i tillegg til relevant arbeidserfaring
Du er utpreget serviceinnstilt og trives med høyt tempo og nye utfordringer, og er i tillegg strukturert og trives best med orden rundt deg
Vi ser at du har gode samarbeidsegenskaper og trives med å ha mennesker rundt deg
God fremstillingsevne både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig i tillegg til gode IT-kunnskaper (spesielt PowerPoint og sosiale medier) er en forutsetning
Vi ser gjerne at du har noe journalistisk erfaring med video/foto og skrivingHøres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg.
Om bedriften
Bergen Bemanning AS er et heleid bergensk bemanningsselskap med konsulenter innen administrative og tekniske fagområder. Vår målsetning er å tilby fleksible og effektive bemanningsløsninger. Med mer enn 30 års allsidig erfaring fra bransjen har vi verdifull kunnskap om markedet og våre kunder og vet hvor viktig gode relasjoner er.