Regnskapsmedarbeider i Florø
Vår kunde er en veletablert og solid bedrift med et faglig sterkt team som ønsker å styrke sin stab med ekstra ressurser. Vi er på utkikk etter en medarbeider som er nøyaktig, løsningsorientert og selvgående til midlertidig engasjement som regnskapsmedarbeider. Relevant erfaring er en pluss og du er gjerne en person som bidrar positivt til arbeidsplassen, har gode samarbeidsevner og liker å yte god service både ovenfor kunder og kollegaer.
Arbeidsoppgaver:
- Regnskap fra A-Å
- Registrering, bokføring, remittering og fakturering
- Rapportering og avstemminger
- Bistå i løpende regnskapsførsel og forefallende regnskapsarbeid
- Diverse administrative oppgaver
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innen økonomi og administrasjon er en fordel
- Erfaring fra regnskapsarbeid og/eller økonomiavdeling
- God regnskaps- og systemforståelse
- Kompetanse for økonomisystemer og MS Office
- Gode kommunikasjonsevner på norsk - muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Nøyaktig og strukturert
- Analytisk
- Initiativrik og fremoverlent
- Liker å jobbe i team
- Serviceminded
Vi tilbyr:
- Oppstart august 19
- Midlertidig engasjement ut året, med mulighet for forlengelse
- Konkurransedyktige betingelser
- God oppfølging fra din Adecco konsulent
- Faglig dyktig og engasjerte kollegaer
Søknadsfrist snarest. Søk gjerne via linken til høyre i annonsen eller ta kontakt for en uforpliktende samtale med HR-Konsulent Mari Hillersøy Eriksen, mobil: 484 02 525 E-post: mari.eriksen@adecco.no