HR/Økonomisekretær - Sarens
For å styrke vår administrasjon søker vi etter HR/økonomisekretær.
Stillingen innebærer en rekke ulike ansvarsområder og arbeidsoppgaver som gjør arbeidsdagene varierte og innholdsrikt.Arbeidsoppgaver:
- Inn/utgående post
- Sentralbord
- Arkivering og ajourføring av selskapets personalarkiv
- Utarbeidelse av prosjektdokmentasjon/dokumentasjonshåndtering
- Kontroll av timelister og reiseregninger
- Fakturering
- Innkjøp/PO
- Bestilling reiser/innkvartering
- Tollklarering av utstyr for prosjekter
Ønskede kvalifikasjoner:
- Kunnskap/erfaring med HR og regnskap
- Erfaring fra prosjektarbeid
- God kompetanse i bruk av Word/Excel
- Gode muntlige og skriftlige kommunkasjonsevner i norsk og engelsk
Vi vil vektlegger personlig egnethet.
Vi tilbyr:
- En arbeidshverdag med mulighet for å være med og realisere spennende prosjekter i samarbeid med dyktige og trivelige kolleger
- Lønn etter avtale
- 100% fast stilling med lokaler i Steinkjer sentrum
Søk på stillingen innen 11.12.2022 Fremogruppen.no eller Finn.no.
Eventuelle spørsmål rettes til partner i Fremogruppen Harald Torgersen på 905 06 200 eller Roger Hågensen i Sarens AS på 906 80 360.
Alle henvendelser behandles konfidensielt. Henvendelser til FREMO behandles konfidensielt også ovenfor Sarens AS hvis ønskelig.
Om bedriften
Sarens AS er en del av det Belgiske Sarens NV konsernet, som har 4452 ansatte i 65 land. Sarens er ledende innen spesialløft, rigging, krantjenester og spesialtransport nasjonalt og internasjonalt. Vi møter utfordringer fra krevende kunder, både offshore og onshore, med kreative løsninger som tilfredsstiller kundens behov. Sarens AS ble etablert i Norge i 1982, og har i dag 17 ansatte fordelt på administrasjon, engineering og operasjoner.