Innkjøper med gode IT-ferdigheter
For vår samarbeidspartner ser vi etter en innkjøper med noen års erfaring.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegge, koordinere og gjennomføre innkjøp
- Leverandøroppfølging, eksisterende og nye leverandører
- Innhente og evaluere tilbud fra leverandører
- Ordreoppfølging
- Tett dialog med internkunder for oppfølging av innkjøp
- Sikre at anskaffelser er i tråd med selskapets retningslinjer og prosedyre
- Bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og arbeidsprosesser
- Returhåndtering
- Varetelling
- Øvrige oppgaver som faller inn under Supply Chain
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdannelse på bachelor- eller masternivå (logistikk, innkjøp eller økonomi) er ønskelig
- Noen års relevant arbeidserfaring fra innkjøp/ordrebehandling/logistikk/planlegging
- God forståelse av innkjøpsprosessen
- Gode IT-ferdigheter
- Må kunne kommunisere på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Strukturert og systematisk
- Være løsningsorientert og ser muligheter for forbedring
- Evne til å jobbe selvstendig og i team
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Håndtere endringer og stress
For spørsmål vedrørende stillingen ta kontakt med Hege Hauge: hege.hauge@adecco.no