Ønsker du å jobbe i et innovativt kundesenter og er ledig for snarlig oppdrag? Da søker Wattn AS etter deg!
Det er viktig at du trives med telefon som arbeidsverktøy, og at du liker å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo. Du er en engasjert person som får energi av å yte topp service, finner gode løsninger for alle parter og har gode kommunikasjonsevner.
Vi ønsker deg som har teknisk tilnærming, teknisk interesse, teknisk forståelse og teknisk nysgjerrighet. Du må evne de mange systemene til Wattn, samt å veilede og rådgi kunden opp mot effektvarsel, wattmeter (han-port dongle), smart elbillading, elbil lader, app,og min side.
Wattn jobber for å gi kundene innsikt i eget forbruk, smarte produkt og tjenester for sparing og bærekraft. Er dette deg? Arbeidstiden vil være 08.00 til 16.00, og god opplæring vil bli gitt.
Hvorfor vurdere oss?
Det er mange fordeler med å jobbe gjennom oss som bemanningsbyrå. Vi samarbeider med flere anerkjente og solide bedrifter som tilbyr grundig opplæring og hyggelige arbeidsmiljø. Randstad AS er verdens største HR-selskap og sikrer deg gode arbeidsforhold, muligheten til utvikling og læring, samt støtte gjennom en rådgiver. Ved hjelp av jevnlig oppfølging jobber vi for å sikre din trivsel og at du blir tatt godt imot i din nye jobb. Gjennom likebehandlingsprinsippet vil vil også sørge for at du får den samme lønnen som om du ble direkte ansatt hos bedriften. Hos oss vil du være trygg og godt tatt vare på. Du kan få spennende erfaring og påfyll til CV. Ved hjelp av vårt nettverk i næringslivet kan en jobb gjennom oss åpne nye dører for deg som ønsker en jobb innen kundeservice og support.
Arbeidsoppgaver består av å
- Besvare henvendelser via våre kanaler – tlf, chat og mail.
- Ivareta kundene på best mulig måte, løsnings- og kvalitetsmessig, og skape supre kundeopplevelser.
- Avdekke behov og skape merverdi.
Ønskede kvalifikasjoner
- Vi søker deg som strekker deg i møte med kundene våre for å gi en super kundeopplevelse. Du er serviceinnstilt og yter det lille ekstra.
- Du er strukturert, selvstendig og engasjert og motiveres av å skape resultat for kunden, selskapet og deg selv.
- Du må ha god teknisk innsikt og vil få opplæring i support på våre nye digitale produkt og tjenester.
- Du må like å ha telefon som ditt arbeidsverktøy og inneha gode samarbeidsevner.
- God datakompetanse og systemforståelse er noe du motiveres av å ha!
- Gode norsk og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig.
Høres dette ut som noe for deg? Har du erfaring fra kundeservice og er på jakt etter nye muligheter så ber vi deg om å sende kortfattet søknad med oppdatert CV via annonsen.
Spørsmål angående stilling? Ta kontakt med oss nå! :)