Bondi skole - Merkantil konsulent
Bondi skole
Bondi skole er en barneskole som utmerker seg ved å være en moderne skole med lyse baser/klasserom og gode
arbeidsforhold for elever og ansatte. Den "nye" Bondi skole ble ferdigbygget i 2011. Vi er en sentrumsnær skole i
gangavstand til Asker sentrum, Asker stasjon og idrettsanleggene på Risenga. Bondi skole har et godt og inkluderende
arbeidsmiljø. Vi er en PALS-skole og har høye forventninger til ansatte, elever og foreldre om at alle skal
oppleve å bli sett og bemerket for de styrker man besitter. Skolen har fokus på god faglig læring, trivsel, sosial
tilhørighet og trygghet. Per i dag har Bondi ca. 450 elever hvorav 220 er på SFO. Vi har 60 ansatte som er tilknyttet
trinnvise team. Skolen har en velkomstklasse for ca. 30 elever. Ledelsen består av rektor, tre inspektører og SFO-leder.
Bondi skole sin visjon er "et godt sted å være og et godt sted å lære".
Vi søker dyktig konsulent til vår skole:
Bondi skole er i vekst og vi har nå behov for å øke vår administrative ressurs. Nå trenger vi en konsulent som vil være en viktig
serviceperson for alle oss som jobber i virksomheten. Stillingen er fast (70 %), følger hovedsakelig skoleruten og er
ledig fra 01.05.19. Stillingen vil utvikles i nært samarbeid med nåværende konsulent og rektor.
Vi søker deg som
- liker å jobbe med varierte arbeidsoppgaver
- har stor arbeidskapasitet, er serviceinnstilt og fleksibel
- jobber selvstendig og i samarbeid med andre
- tar ansvar, er nøyaktig og strukturert
- har godt humør og en positiv innstilling
- skaper gode relasjoner til barn og voksne
Det er en fordel med kjennskap til offentlig sektor. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Arbeidsoppgaver
- HR oppgaver, lønn, ansettelse, administrativ fraværsoppfølging og vikarhåndtering
- elev- og personaladministrasjon
- resepsjons-/ sentralbordoppgaver
- generelt kontorarbeid/ saksbehandling
- administrativ håndtering av skolens IKT-hardware, IKT-lisenser og ulike elevkartlegginger
- bibliotekaroppgaver på skolens bibliotek
- kontakt og samarbeid med elever, foresatte og ansatte
- andre driftsoppgaver i skolens administrasjon
Kvalifikasjoner
- 3-årig høyskoleutdanning
- kunnskaper om og interesse for bruk av digitale verktøy
- gode kommunikasjonsferdigheter og framstillingsevne på norsk - både skriftlig og muntlig
Lang erfaring med tilsvarende arbeidsoppgaver kan erstatte formell høyskoleutdanning.
Vi tilbyr
Et støttende lederteam
Høye forventninger fra ledelse og kollegaer om faglige prestasjoner
Et inkluderende og godt arbeidsmiljø i moderne lokaler
Dyktige kollegaer
Systematisk kompetanseutvikling og gode utviklingsmuligheter
Klare mål for virksomhetens arbeid
Konkurransedyktig lønn
Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Politiattest kreves av den som får tilbud om stillingen.
Om bedriften
Asker kommune er en av landets største kommuner. Kommunen har ca. 60 000 innbyggere, og ca. 4 000 ansatte. Vår visjon: Asker - mulighetenes kommune, skal sammen med verdiene åpenhet, troverdighet og gjensidig respekt, ligge til grunn for kommunens ledelse, administrasjon og drift. Asker kommune er ISO-sertifisert innen standardene kvalitet, ytre miljø og informasjonssikkerhet. Det er vedtatt at Asker kommune skal slå seg sammen med Røyken og Hurum kommune, fra 2020 blir de tre kommunene til én kommune.