Teknisk kundekonsulent - 1 og/eller 2 linje support
Søker du en jobb med mening? Trigges du av begrep som innovasjon, entreprenørskap og softwareutvikling? Har du i tillegg god teknisk forståelse? Er serviceinnstilt, fantastisk i kundedialog og løsningsorientert? Da kan det være deg vi ser etter! Vi er i sterk vekst og ser etter en positiv og selvdreven person som kan forsterke vårt kundeserviceteam.
Våre kunder er i helsesektoren -- privat og offentlig. Vårt mål er å gi helseaktører gode, enkle løsninger for at du og jeg skal få bedre helsetilbud, og ikke minst at vi skal få mer innsikt og kontroll på egen helse/helsedata.
Brukerservice er ofte kundens/superbrukernes første møtepunkt med oss og våre tjenester (som stadig er i endring og utvikling). Vi har en målsetting å løse mest mulig for brukerne i det første kontaktpunket de har med oss, og brukeropplevelse "over forventning" står sentralt i alt vi gjør.
Dine primære arbeidsoppgaver som kundekonsulent vil være å behandle innkommende kundehenvendelser gjennom telefon, chat, mail, salgspersonell og kundeportal. Vi skal ha både 1 linje og 2 linje kundekonsulent. Hvor du passer inn avhenger av hvor teknisk dyktig du er. Du vil også kunne jobbe med oppfølging og opplæring av kunder, og det er derfor viktig at du hele tiden tilegner deg ny kunnskap og holder deg oppdatert på vår teknologiplattform og tjenester, slik at vi sikrer best mulig effektivitet og kvalitet.
Det er en stor fordel om du har jobbet på 1 linje support eller lignende tidligere, da Helseapps er et steg opp til de mer utfordrende og spennende kundehenvendelsene. God teknologisk forståelse og en vennlig fremtoning er en forutsetning for å lykkes i jobben!
Som kundekonsulent på support i Helseapps får du anledning til å være med på:
- Utføre generell support via telefon, chat og mail mot kunder
- Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder på ulike driftsområder
- Oppfølging av kunder og kundehenvendelser
- Opplæring og oppfølging av nye og eksisterende kunder
- Oppsett av nye kunder, skjema, etc
- Være med å bygge et unikt support-/kundeopplevelseskonsept
- Gi innspill på ny og forbedret brukeropplevelse i alle ledd (inkl. i softwaren)
- Utvikle deg og din kompetanse i takt med selskapet
Vi er på utkikk etter deg som kan kjenne deg igjen i noen av de følgende:
- har en velutviklet service- og kundeforståelse
- evne til å sette deg inn i kundens behov og problemstillinger
- har utdanning eller jobbet med softwareutvikling
- har 2-3 års erfaring med support av teknologi
- er selvstendig og ansvarsbevisst
- har stor teknologisk brukerforståelse
- har interesse for og evne til å se helheten i større, komplekse systemer
- har en sterk interesse for softwareutvikling generelt
- Behersker engelsk og norsk, og liker å uttrykke deg både skriftlig og muntlig
Vi tror du vil lykkes og trives best hos oss om du:
- Er en som jobber strukturert, evner å planlegge og har god gjennomføringsevne
- Er en person som liker å jobbe i team for å oppnå felles mål
- Har et ønske om å utvikle deg til å bli en god og relevant medarbeider innen dette området
- Du evner å ta til deg teknisk informasjon for å hjelpe kunde
- Du er nysgjerrig og liker å ta initiativ
- Du er omgjengelig, positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Du trigges av å jobbe med mennesker, teknologi og problemløsning
- Du trives i et hektisk miljø med mange baller i luften
- Du har høy kapasitet og gjennomføringsevne
Om bedriften
Helseapps AS ble stiftet av to leger og har en stor investor med på laget. Vi var markedsklare i starten av 2020 og har hatt en fantastisk vekst siden da. Vårt hovedkontor er i Harstad, og preferert arbeidssted for deg vil være Harstad (alternativt Tromsø). Vi leverer i dag Helseboka -- som er en av de største pandemi løsningene i Norge, til over 100 kommuner og mange andre kundesegment. Vi vokser fort og har store mål å nå fremover. Vi er i dag 11 medarbeidere og vil i løpet av året vokse med ytterligere 10 stk. Er DU en av dem?
Send oss en søknad og CV snarlig !