SOMMERVIKARER 2019 – Enhet for helse og omsorg (sykepleiere)
Kautokeino kommune ved enhet helse- og omsorg har behov for ferievikarer i perioden fra uke 25 til og med uke 33. Arbeidssted vil være på sykehjemmet, hjemmetjenesten, omsorgssenteret, psykiatritjenesten og legekontoret. Vi trenger pleiemedarbeidere /assistenter, kjøkkenassistenter, helsefagarbeidere, vernepleiere og sykepleiere.
Vil du jobbe med mennesker, så kan vi tilby en innholdsrik sommerjobb med spennende oppgaver i møte med mennesker i ulike livssituasjoner sammen med dyktige kollegaer. Vi ønsker vikarer som er fleksible, aktive, tar ansvar og viser initiativ.
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til:
- Virksomhetsleder hjemmetjenester, tlf. 928 18 001
- Virksomhetsleder sykehjem, tlf 465 44 503
- Virksomhetsleder omsorgssenter, tlf. 401 00 051
- Virksomhetsleder helse, tlf. 915 66 006
- Sekretær helse- og omsorg, tlf. 932 13 008
- Kommunalleder helse- og omsorg, tlf. 906 65 176
Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
Kunnskaper i samisk språk og kultur vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som ellers er kvalifisert. Personer uten kunnskaper i samisk språk og kultur kan også søke. Søkerne må beherske norsk, både skriftlig og muntlig.
Ønsket arbeidsplass kan spesifiseres i søknaden.
Søknad vedlagt CV og bekreftede kopier av vitnemål og attester sendes:
Kautokeino kommune, Bredbuktnesveien 6, 9520 Kautokeino,
eller til: e-post@kautokeino.kommune.no
Søknadsfrist: 10. mai 2019
Om bedriften
Kautokeino kommune - Veiviseren i Sápmi
Kautokeino kommune er Norges største kommune med et spennende miljø hvor samisk og norsk går hånd i hånd, innrammet i vakker natur på Finnmarksvidda. Naturen er rik på ressurser med gode muligheter for friluftsliv, jakt og fiske. Kautokeino-samfunnet har forankring i tradisjonelle samiske verdier, og har mange spennende institusjoner med internasjonal kontaktflate. Kautokeino kommune er en tospråklig kommune, og har et variert kultur- og organisasjonsliv.