Medarbeider resepsjon og booking
Har du lyst å jobbe på en av Finnmark og Nord-Norges mest spennende arbeidsplasser? Snowhotel Kirkenes søker etter ny medarbeider innen booking, resepsjon og salg.
Ansvarsområder resepsjon/booking:
- Betjene våre kunder i vår resepsjon på Sandnes
- Besvare telefoner til resepsjon og booking.
- Behandle bookinger og kundeforespørsler per epost
- Sette opp programmer/pakker og sende ut tilbud konferanse/event
- Koordinere daglig operasjon i samarbeid med andre avdelinger
- Hoste/guide gjester ved behov
- Det kan også blir oppgaver innen salg/markedsføring, basert på kvalifikasjoner.
Kvalifikasjoner:
- Ha kjennskap til norsk marked og reiseliv.
- Ha utdanning eller relevant erfaring fra resepsjon og reiseliv/turisme.
- Utdanning/erfaring innen salg er ønskelig.
- Ledererfaring, og/eller egenskaper, og motivasjon for jobbe med ansvar, er en fordel!
- Ha gode datakunnskaper, og erfaring fra kontor/kundeservice eller lignende erfaring
- Du må trives med å jobbe selvstendig og systematisk, samtidig som du er en god lagspiller
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Like å jobbe i et pulserende og energifylt miljø
- Være fleksibel og takle mange forskjellige arbeidsoppgaver, samt en hektisk arbeidshverdag
- Du må beherske norsk og engelsk flytende, skriftlig og muntlig. Tysk, evt andre språk er en fordel.
Vi søker etter en person som ønsker å bli hos oss, og som vi kan investere i på lang sikt.
Hva kan vi tilby deg? Muligheten til å jobbe i et spennende og dynamisk miljø, i en bedrift og bransje i stadig vekst og utvikling. Bli med på eventyret!
Stilling: 100%
Stillingen medfører skift- og helgearbeid.
Lønn etter avtale. Konkurransedyktig i forhold til bransje, relevant erfaring og utdanning vektlegges.
Tiltredelse: Våren/sommer, etter avtale.
Om bedriften
Snowhotel Kirkenes er en stor reiselivsbedrift, som tilbyr både aktiviteter og overnatting til kunder fra hele verden, hele året. Vi holder til 15 minutter fra Kirkenes sentrum, tett på villmarka i Sandnesdalen.