Vi ser etter en assisterende prosjektleder med teknisk kompetanse
I denne jobben vil du fungere som delprosjektleder for lokale/regionale forbedringsprosjekter
Rollen skal bistå og avlaste prosjekt- og teknisk ledelse i prosjektet, fungere som stedfortreder og få tildelt egne oppgaver.
Arbeidsoppgaver:
Erfaring og ferdigheter:
Noe reisevirksomhet skal påregnes.
Rollen skal bistå og avlaste prosjekt- og teknisk ledelse i prosjektet, fungere som stedfortreder og få tildelt egne oppgaver.
Arbeidsoppgaver:
- Tilrettelegger for gjennomføring av prosjekt-/programløsningsplan for definerte delprosjekter eller delprogrammer
- Ansvarlig for levering av resultater for de respektive prosesstrinnene
- Veilede teknisk eller administrativt personale
- Fungere som en funksjonell prosessressurs på prosjekter eller programmer
- Bidra til kontinuerlig forbedringsplan
- Kan spille en aktiv rolle i å opprettholde gode kundeforhold
Erfaring og ferdigheter:
- 2-4 års erfaring med lignede oppgaver.
- Relevant utdanning innen prosjektledelse, (erfaring kan kompensere for manglende utdanning)
- Snakker og skriver godt Norsk og Engelsk. Tysk kan være en fordel (men er ingen krav)
- Meget god kjennskap til MS Teams, MS Outlook, Office-applikasjoner og Sharepoint
- Strukturert, nøyaktig og selvstendig
- Har erfaring fra prosjektledelse
- Erfaring med planleggingsverktøy som MS Project eller Primavera er en fordel.
- Kunne sette seg lett inn i tekniske problemstillinger
- Fokus på å anvende og utvikle kunnskapsnivå.
- Anvendelse av kunnskap i faglig og ledelsesmessig sammenheng
Noe reisevirksomhet skal påregnes.
Har du spørsmål til stillingen så ta kontakt med en av våre rådgivere på e-post eller mobil. Vi kaller inn potensielle kandidater fortløpende.
Om bedriften
Addpersona er et bemannings- og rekrutteringsbyrå med fokus på kvalitet, personlig oppfølging og tilgjengelighet. Vi spesialiserer oss innenfor teknisk, økonomisk og administrativ personell. Våre rekkruteringsarbeidere har bred erfaring innenfor faget.