Samferdsel - Sekretær kundesenteret i Folldal
Org.nr.:920717152 Stillingsident: Presentasjon av stillingen :
Beskrivelse
Innlandstrafikk, kundesenteret i Folldal har ledig 2 faste stillinger som sekretær fra 1. september 2020.
Om enheten
Innlandstrafikk, kundesenteret er en del av kollektivenheten i Innlandet fylkeskommune, og er lokalisert i Folldal. Kundesenteret er åpent alle dager i året, både dag, kveld, helger og helligdager.
Vi søker deg som
- trives med PC, telefon og e-post som hovedverktøy i arbeidshverdagen
- trives med kundekontakt i en variert og til tider hektisk hverdag
- er serviceinnstilt, positiv, blid og imøtekommende
Vi tilbyr
- faglig utvikling og utfordringer, i et godt fagmiljø
- et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- lønn etter gjeldende avtaleverk
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingene
- to 100 % faste stillinger ledig fra 01.09.2020
- variert arbeidstid og helgevakter må påregnes
- arbeidssted Folldal
Arbeidsoppgaver
- ivareta kundehenvendelser, innspill, samtaler og klager i et høyt tempo
- operere ruteopplysning og kundesenter for kollektivenheten i Innlandet fylkeskommune
- sikre god service muntlig på telefon og gjennom digitale kanaler som e-post, chat og Facebook
- aktivt bidra til at kunder tar i bruk digitale kanaler
- bidra til kontinuerlig forbedring i all kundeservice
- bidra til samarbeid, informasjonsdeling og kompetanseutveksling internt og mot samarbeidspartnere
- inngå i et arbeidsteam, der man samarbeider tett om oppgavene
Kvalifikasjoner
- særlig gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
- evne til å kommunisere på engelsk, både muntlig og skriftlig
- høy grad av serviceinnstilling
- gode ferdigheter i bruk av IT-verktøy
- erfaring fra kundebehandling vil være enn fordel
Egenskaper
- serviceinnstilt og oppriktig glad i å hjelpe mennesker
- ønske om å skape best mulig kundeopplevelser
- aktiv bidragsyter og god til å ta initiativ
- selvstendig
- trives i et hektisk miljø med stor variasjon av oppgaver i løpet av arbeidsdagen
- god til å utarbeide, oppsøke og finne informasjon
- ønsker å bygge opp kollegaene rundt deg, og skape et best mulig arbeidsmiljø
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder- for alle stillinger i tannhelsetjenesten og videregående skole.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Ønske om fritak fra offentlig søkerliste må begrunnes i søknaden.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din. Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Leder Tor Haugstulen, Mobil 91862760, Epost: tor.haugstulen@innlandetfylke.no
Om bedriften
Innlandet fylkeskommune består av de tidligere fylkene Hedmark og Oppland. 1. januar 2020 ble disse to fylkene slått sammen til ett.
Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.
Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er <>. Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!