Kundebehandler - snarlig oppstart
Vi har jobben for deg som trives i tett dialog med kundene, og som liker å nøste opp i deres utfordringer. Kundene dine blir påvirket av den teknologiske utviklingen i bransjen, og henvendelsene du håndterer krever derfor nøyaktighet og kunnskap om relevante regelverk. Du vil selvsagt få god opplæring, og har du erfaring fra kundebehandling er dette en klar fordel. Samtidig er vi mest opptatt av at du har de rette holdningene og er motivert for jobben. Selskapet holder til i flotte nye lokaler sentralt i Bergen, med nærhet til både buss og bybane. Dette er en 100% stilling med arbeidstid mandag til fredag fra kl 8-16. Du må ha mulighet til å starte så tidlig som mulig, og senest i løpet av mars måned.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare innkommende telefoner på 1.linje fra kunder som har spørsmål knyttet til bedriftens produkter og tjenester
- Besvare henvendelser på mail
- Annet forefallende arbeid
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundesenter/kundebehandling eller serviceyrker
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonevne, norsk og engelsk
- Foretrekker telefon og pc som arbeidsverktøy
- God arbeidsmoral, herunder evne til fleksibilitet
- Tåler hektiske arbeidsdager
- Klarer å håndtere alle telefoner på en profesjonell måte, selv i travle perioder
- Skaper gode kundeopplevelser, og klarer å snu negative samtaler til en positiv erfaring
- Har evnen til å lære nye IT systemer raskt
- Er en god bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
- En mulighet til å få foten innenfor et spennende selskap, opparbeide deg gode referanser og utvide nettverket ditt
- Lønn i henhold til tariff
- Flotte lokaler i nærhet av kollektivtransport
- God opplæring
- Inkluderende arbeidsmiljø
- Fri hver helg, samt helligdager
- Ryddige arbeidsforhold
- Adecco sitt fordelsprogram
Varighet: 3 måneder i første omgang.
Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende, og det anbefales å søke snarest dersom dette virker interessant.