Er du vår nye Problem Manager?
Framtiden er ikke bare noe som skjer. Det er noe vi skaper. Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Og det stopper ikke her. Vi i Atea er fremtidsrettet og setter menneskers behov i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi. Som en ansvarlig aktør skal vi digitalisere Norge for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea jobber med teknologi. Med nysgjerrighet og nytenkning har vi gitt kundene våre bedre resultater og ansatte en bedre arbeidshverdag. Sammen har vi skapt smartere byer, bedre offentlige tjenester og mer lønnsomme bedrifter. Atea vil være The Place to Be for våre ansatte, kunder og partnere. I det ligger det at vi tror at god samarbeidskultur, både internt og mot kundene våre, gir det beste grunnlaget for gode opplevelser. Atea vet at verden vil forandre seg mer de neste 20 årene enn vi har oversikt over. Så la oss forme fremtiden sammen. Til beste for oss alle. Teknologi. Av og for mennesker. For meg og deg.
Vi leter etter Problem Manager til vårt kontor i Drammen
Atea Outsourcing Services har moderne driftssentre i Drammen og Trondheim, med flere datahaller rundt i Norge. Som sentral aktør i markedet, har Atea tett samarbeid med våre leverandører og produktspesialister.
Som Problem Manager har du en sentral rolle i Atea Outsourcing Services. Du er utførende og har ansvar for noen av våre viktige og sentrale prosesser for å sikre god kvalitet og kontinuerlig forbedring. I nåværende organisasjon rapporterer stillingen direkte til CSO som har ansvar for Kvalitet og Sikkerhet, og vil jobbe tett med andre sentrale ITIL prosesseiere og øvrige sentrale roller i organisasjonen.
I Atea har vi en ambisjon om å være der de flinkeste samles. Vi lover deg et godt arbeidsmiljø, relevante og krevende utfordringer som tar oss ett hakk nærmere en verden hvor teknologi er til for å gjøre livet enda bedre. Vi lover deg også et miljø hvor du får utviklet deg personlig og profesjonelt.
Som Problem Manager vil du ha følgende oppgaver:
- Drive og lede problem management i Atea Outsourcing Services
- Aktivt søke opp, følge opp og koordinere problemsaker
- Aktiv involvering i forbedringsarbeid
- Bistå og være sparringspartner for dine kolleger
- Du vil inngå i et team av ITIL-prosesseiere, som vil avlaste hverandre ved bl.a ferie
Hvem ser vi etter?
Vi søker deg som ikke bare aksepterer utfordringer når de kommer din vei, men som aktivt søker dem. Du venter ikke til noen forteller deg hva du skal gjøre, men utforsker selv hvordan du kan jobbe smartere og ha enda større påvirkning. Du skaffer deg tid og rom til å reflektere og lære, og er sulten på å utforske hvordan vi utnytter vår samlede ekspertise til det beste for kundene. Det innebærer at hver og en av oss tar ansvar, og at vi blir gode alene, men best sammen.
Hva tar du med deg til Atea?
- Erfaring med større IT driftsmiljøer
- God kunnskap om ITIL
- Erfaring i å eie og lede prosjekt/prosess
- Forstå samspill i større organisasjon og tenke langsiktig kunde-nytteverdi
- Relevant IT-utdannelse og øvrige sertifiseringer
- Omfattende og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- God teknologiforståelse
For å lykke hos oss tror vi at:
- Du trives med å være nysgjerrig og løsningsorientert
- Du liker å tilegne deg ny kunnskap
- Du samarbeider og spiller godt på lag
- Du er kundefokusert, serviceinnstilt og kvalitetsbevisst
- Du er strukturert, nøyaktig og ansvarsfull
- Du er entusiastisk, fleksibel, og trives med høyt aktivitetsnivå
Fremleggelse av plettfri vandelsattest er et krav for denne stillingen.
Praktisk informasjon
Vi håper dette høres ut som en spennende mulighet! Vi er i alle fall klare for å høre fra deg innen 01.03.2019. Dersom du har spørsmål, ta kontakt med Ole-Martin Halden, ole-martin.halden@atea.no