Vil du være med på å sette en ny standard innenfor finansbransjen?
Har du forståelse for digitalt salg og ønsker å være en del av et innovativt miljø der nytenkning premieres? Vil du være en del av et faglig sterkt markedsteam, som sammen skal utvikle en ny standard innenfor finansbransjen? Da kan dette være en spennende mulighet for deg!
Som Customer Journey Spesialist i Formuesforvaltning vil du få ansvar for å planlegge, organisere og gjennomføre lead nurturing aktiviteter og andre leads genererende tiltak.
Et av dine hovedmål vil være å skape enda bredere merkevarekjennskap for Formuesforvaltning i Norge og deres datterselskap Burenstam & Partners i Sverige. Du vil bli en del av et markedsteam med kollegaer både i Sverige og Norge. Markedsteamet har resultatansvar, er i vekst og er godt synlige i organisasjonen, slik at aktivitetene har en direkte påvirkning på selskapet i sin helhet. Stillingen innebærer også tett samarbeid med det norske og svenske salgsteamet. Det er derfor viktig at du har en interesse for salg i kombinasjon med digitale medier.
Vi tror at du vil trives hos oss dersom du liker å jobbe i et høyt tempo, er opptatt av kunnskaps- og erfaringsdeling i et team med stort fokus på å lykkes sammen!
Kulturen i Formuesforvaltning kjennetegnes ved et hyggelig og inkluderende operativt miljø med høy faglig kompetanse. I tillegg håper vi det betyr mye for deg å ha det gøy på jobben, og at du blir inspirert av å ta del i en fremtidsrettet vekstreise sammen med gode kollegaer.
Ditt arbeidssted blir i nyoppussede lokaler på Solli Plass i Oslo. Ettersom ditt ansvarsområde vil dekke både det norske og svenske markedet kan det bli nødvendig med noe reisevirksomhet.
Arbeidsdagen i korte trekk:
-
Optimere og øke vår digitale synlighet og generere leads
-
Arbeide med selskapets digitale flater
-
Utvikle og implementere salgsgenererende (konvertering) programmer rettet mot spesifikke segmenter
-
Være konstant på jakt etter nye muligheter for å øke bevisstheten om Formuesforvaltning og skape engasjement hos potensielle kunder
-
Arbeide tett med Content Creators i avdelingen for å sikre at innhold av høy kvalitet er tilgjengelig for alle kampanjer
-
Være et bindeledd mellom markedsavdeling og salgsavdelingen
-
Utvikle måltall og analysere resultater fra markedsføringsaktiviteter
Formuesforvaltning er et ambisiøst selskap som bruker mye ressurser på digital utvikling. Vi er derfor på jakt etter deg som ønsker å være med på å skape din egen rolle, og som har god teft for både business og markedsføring. Du vil få stor frihet til å løse oppgavene på den måten du mener er best. Dette er et satsningsområde for oss, og du vil få gode muligheter til å vokse og utvikle rollen og ansvarsområdet videre gjennom kurs og kompetanseutvikling.
Ønsket faglig kompetanse:
-
Høyere utdannelse, gjerne innen økonomi, markedsføring, business eller liknende
-
Erfaring med bruk av digitale medier
-
En god forståelse av den digitale kundereisen
-
God kjennskap til CRM systemer, eksempelvis Salesforce, Marketing Cloud, Pardot e.l.
-
Kommuniserer svært godt på norsk, både muntlig og skriftlig.
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i Dreamwork Alexandra Panina, tlf: 464 75 807 eller Maria K. Cederbrand, tlf: 924 47 088. Søknader behandles fortløpende.