Er du vår neste stjerne innen salg og service på Viasat?
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
#Norwegian
Job description
Liker du å hjelpe andre og blir drevet av salg? Er du en «multi-tasker» som klarer og administrere flere programmer mens du har en kunde på telefonen? Er du strukturert, målrettet og tålmodig selv i stressende situasjoner?
Webhelp ser nå etter en som deg! Ønsker du og bli en del av et av våre salgs team og ta del i et vellykket prosjekt? Vi jobber i et energisk miljø med en god atmosfære.
Jobben din vil være å håndtere innkommende samtaler, med hovedfokus på å løse kundens problem på en god og effektivt måte.
Samtalene du vil håndtere har forskjellig innhold, dette kan være alt fra at en kunde vil endre på eksiterende produkt, spørsmål angående abonnement, produkter eller tjenester. Du vil også håntere inkommende salg til nye og eksisterende kunder.
Når du starter
I Webhelp vil du få både klasserom trening og praktisk trening. Under opplæringen fokuserer vi på og forbrede deg som nyannsatt på en best mulig måte å gi deg den kunnskapen du trenger for og hjelpe kundene, under opplæringen vil vi gå gjennom:
· Salg
· Kundesystem
· Fakturahåndtering
· Grunnleggende teknologi
· Retorikk og samtalestruktur
Er dette noe for deg?
For å kunne trives og lykkes I denne jobben er det viktig at du liker og hjelpe andre. Du er utadvendt, ydmyk og lærer fort, du må også være en god lytter og en problemløser. Du jobber godt i team mot samme mål men må også prestere mot egene mål, for og nå disse målene har vi salgskonkeranser med attraktive premier som kan variere over tidsperspetivet på konkuransen.
Du må kunne snakke norsk på morsmålnivå og flytende Engelsk
Vi tilbyr:
· Spansk kontrakt fra første dag
· Betalt opplæring
· Fast lønn med bonus og provisjon uten tak.
START: 03.05.2021
STED: Alicante, Spain
ANSETTELSESFORM: Heltid
ARBEIDSTIDER: Skift innenfor åpningstider: 09-21 mandag-fredag, 09-17 lørdag - søndag
________________________________________
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation: https://www.webhelpnordicjobs.com/pages/being-webhelp-under-covid-19?preview=true
Other information
Type of work contract: permanent
Starting date: 3rd May 2021
Working hours: Full time
Place of work: Torrevieja Alicante
Other information: Support with travel costs
Application
How to apply? On web here
https://webhelpspain.teamtailor.com/jobs/1091614-er-du-var-neste-stjerne-innen-salg-og-service-pa-viasat?promotion=212386-trackable-share-link-eures
Contact person/ telephone number Nichola macey
0034 616543971