Serviceorientert, glad i å prate på telefon og lyst til å jobbe med IT support?
Stillingsannonsen er inaktiv.Crayon AS
Grålum
Er du vår nye supportkonsulent som brenner for IT og ønsker å bygge en langsiktig karriere innen teknologi?
Da må du søke på vår stilling som Supportkonsulent!
Vi er i stor vekst og opplever en økende kundeportefølje og arbeidsmengde hos vår IT-supportavdeling. Derfor ser vi nå etter en ny supportkonsulent som skal jobbe med 1. og 2. linje support på vår Servicedesk for å effektivisere arbeidsmengden. Vi er ca. 50 personer i Managed Services og du vil bli en del av ett faglig sterk team på 10 personer med kontor i Grålum. Som supportkonsulent vil du være med å levere teknisk brukerstøtte på 1. linje ut mot våre kunder. Du vil kommunisere mye på telefon og e-post for å løse oppgaver raskt slik at det ikke oppstår hindringer i de ansattes arbeidshverdag hos våre kunder.
?
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet omfatte:
- Drive support på Office 365, samt andre applikasjoner
- Behandle nettverksrelaterte problemstillinger
- Supportere henvendelser via telefon, og e-post til våre kunder
- Følge opp videre dialog med leverandører og samarbeidspartnere
- Eskalere kritiske hendelser til Incident Manager
- Ha generell kunnskap om kundens SLA og tjenester
For å lykkes i denne rollen er du motivert og sulten på å lære, har interesse for den tekniske verden og evne til å sette deg inn i nye teknologier på kort tid.?Det er viktig at du er tydelig og trygg i egen fremtoning. Du er løsningsorienter, uredd, nysgjerrig av natur og synes det rett og slett er gøy å hjelpe andre med IT-relaterte utfordringer.
Vi søker deg som:
- Minimum 1 års erfaring med support/drift
- Fullført fagbrev innen IKT-driftsfag eller IKT-servicefag eller tilsvarende kompetanse
- Erfaring med brukerstøtte på Office365 og Active Directory
- Kjennskap til nettverk og serverdrift
- Du trives du i en hektisk hverdag med varierte arbeidsoppgaver
- Er serviceorientert og glad i å prate på telefon
Vi har veldig gode on-boarding rutiner og tilbyr alle våre ansatte muligheter innen videre kursing og sertifisering.
Praktisk informasjon:
- Arbeidssted:? Grålum, Sarpsborg
- Språkkrav: Profesjonelt nivå? norsk ?og? engelsk? -- skriftlig og muntlig
- Søknadsfrist:? ASAP. ?Vi behandler søknader fortløpende
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Crayon AS
Adresse
Sandakerveien 114 A, 0484 Oslo
Hjemmeside
Crayon er ett av Norges største fagmiljøer på kompleks infrastruktur, lisensforvaltning fra Microsoft, AWS og Google, samt IT tjenesteleveranser. I dag er vi over 1600 medarbeidere i verden som samarbeider på tvers av landegrenser i 35 land. Gjennom å være fageksperter på skybaserte tjenester, velger vi kundens side ved viktige teknologivalg. Vi bistår i hele prosessen, fra behovsspesifisering og arkitektur, til teknologivalg, innføring og forvaltning av programvare og tjenester. Vi trives veldig godt med det vi gjør! Vi er en entusiastisk gjeng med problemløsere som tror på at gjennom riktige teknologivalg kan vi påvirke og forbedre samhandling og organisasjoners virkemåte. Vi vektlegger å dele den kunnskapen vi har med kundene våre og å stadig tilegne oss ny kunnskap.
Vi har beholdt gründerånden og vi driver frem nye løsninger der andre ser problemer og begrensninger!
Om stillingen
Stillingstittel
Supportkonsulent
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Privat
Sist endret: 4. november 2020
Hentet fra: FINN
Referanse: 193166207
Stillingsnummer: ab86f498-6e79-4db2-97f5-569aef76b673