Operativ logistikkansvarlig - prosjekt
For en av våre kunder sentralt i Oslo søker vi en logistikkansvarlig med gode IT-kunnskaper og tidligere erfaring fra logistikkarbeid.
Kunden har lang erfaring, arbeider med å utvikle fremtidens infrastruktur og er markedsleder innenfor sin bransje. Her vil du bli en del av et godt arbeidsmiljø med fokus på høy kvalitet og kontinuerlig forbedring.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdannelse fra ingeniør eller fagskole, eller erfaring som kompenserer for dette.
- Gode fremstillingsevner på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.
- Gode IT-kunnskaper i MS-Office og ERP-systemer.
- Fordel med truckførerbevis.
Arbeidsoppgaver:
- Bistå prosjekter i etableringsfasen av logistikkfunksjonen.
- Varemottak og operativ oppfølging av leveranser.
- Operativ varehåndtering, sørge for riktige lagringsforhold.
- Kvalitetsutfordringer og avvik i leveransene (i samarbeid med innkjøp).
- Ansvar for operativ drift av lagerfunksjonen og relaterte oppgaver for prosjektet.
- Tett samarbeid med innkjøp og prosjektansvarlig ved vareuttak og interntransport.
- Bistå ved rapportering.
- Sørge for at varelagerlister samsvarer med fysisk varelager til enhver tid.
Vi er ute etter deg som tar initiativ, er serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner. Du bør trives med å arbeide både selvstendig og i team, og evne å arbeide med mange detaljer.
Oppstart: Så snart som mulig, senest i løpet av august 2019.
Varighet: 1 år med gode muligheter for forlengelser.
Arbeidssted: Sentralt i Oslo.
Er dette noe for deg? Søk på stillingen ved å følge linken til vår hjemmeside www.adecco.no
Du registrerer deg med navn og adresse og laster opp din personlige CV direkte mot denne stillingen. Søknader behandles fortløpende.
Dersom du ønsker mer informasjon kan du kontakte Christian på tlf. +47 40 60 00 74.
Vi ser frem til å motta din søknad!